فرماندار پارسيان:
تابناک هرمزگان- میرزاد در دومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان در محل فرمانداري که با محوريت اشتغال و مسكن برگزار شد، در پاسخ به انتقادات رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی پارسیان نسبت به عدم جذب نیروهای جوان پارسیان در منطقه ویژه پارسیان بیان داشت: اشتغال و رفع بیکاری فقط در جذب نیروی کار در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان خلاصه نمی شود.
کد خبر: ۶۵۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 10 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان پارسيان گفت: ما مسئولان و مردم شهرستان مطالباتمان را از انرژي بر بزرگتر از حد معمول قرار داده ایم و فكر و ذهنمان اين است كه زندگي همه جوانان به منطقه ویژه وابسته است و وظیفه این نهاد پاسخ مثبت به تمام خواسته های اشتغال مردم شهرستان است.

وی عنوان کرد: منطقه ویژه انرژي بر بر حسب نیاز تعداد نیروی مورد نظر خود را در برهه کنونی جذب کرده است و بیشتر از این هم نیاز ندارد. جذب نیرو هم اگر صورت می گیرد در حوزه پیمانکاری و پروژه های دوران ساخت است.

میرزاد با اشاره بر اهمیت مهارت آموزی جوانان تاکید کرد: مهارت آموزی یکی از الزامات کنونی جوانان برای ورود به بازار کار است. تعریف اشتغال در شرایطی که دنیا به سمت تکنولوژی های نوین می رود از پشت میز نشینی تغییر کرده است و باید با شرایط جدید وفق داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه دبيرخانه اشتغال در آینده در پارسیان راه اندازی می شود، اضافه کرد: باید از موقعيت هاي استثنايي و خدادادي که خداوند به ما داده است نهايت استفاده و بهره مندي را ببريم.

فرماندار پارسیان با انتقاد از اینکه استفاده از ظرفیت دريا و سواحل بكر پارسيان را فراموش كرده ايم، افزود: از موقعيت و همجواري با كشور قطر در امر صادرات و بدست گرفتن بازار قطر غافل شده ایم. در سالهای گذشته در مورد ایجاد تاسیسات و تجهیزات گردشگری برای جذب توريست و گردشگر غفلت شده است.

نماينده عالي دولت در پارسیان يادآور شدند:هم اكنون گنج پنهاني كه از آن غفلت شده عدم استفاده ازتسهيلات كم بهره ي اشتغال روستایی ست . انتظار دارم با آگاهي بخشي مدیران ذیمدخل و دعوت از خبرنگاران و انجام مصاحبه ها ی کارشناسی شده در حوزه اشتغال به مردم اطلاع رساني شود.

فرماندار شهرستان پارسيان از راه اندازي كميته ي امور اقتصادي شهرستان به جهت تسهيل امور جوانان خبرداد و خواستار ارائه برنامه اجرایی از سوی دستگاه هاي فعال شهرستان در شش ماهه دوم سال جای و سال آينده شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار