با حکم محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی، جواد نظری مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی شد.
کد خبر: ۶۵۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 11 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن معرفی مدیرکل جدید مدیریت بحران استان و قدردانی از تلاش های مجموعه مدیران گذشته مدیریت بحران استان، اهمیت این حوزه را یادآور شد و گفت: در این اداره کل، آینده نگری و اتخاذ تصمیمات مدبرانه برای مواجهه با بحران های احتمالی، ضروریست.
رضا رجب زاده لزوم برنامه ریزی و دوری از روزمرگی، ارتقای برنامه های آموزشی و برگزاری مانورهای آمادگی بحران باهدف سنجش و ارزیابی و تقویت عملکرد دستگاه ها در این حوزه را گوشزد کرد و افزود: تقویت تعامل با مدیران استانی و فرا استانی و جذب اعتبارات بیشتر برای خراسان شمالی که جزو استان های پرمخاطره محسوب می شود، از دیگر انتظارات از مدیرکل مدیریت بحران استان است.
وی بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه ها برای افزایش آگاهی عمومی در حوزه مدیریت بحران و حوادث را نیز مورد تاکید قرار داد و پیاده کردن فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری مشارکتی با نگاه به بدنه کارشناسی و درنظرگرفتن مطالبات ذینفعان و مردم را خواستار شد. ارتباط بیشتر با مدیران ارشد و میانی و استفاده از تجارب مدیران کل پیشین از دیگر نکات مورد تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استان بود.
رجب زاده در پایان با قدردانی از تلاش های لعل قادری در سمت سرپرستی مدیریت بحران استان، حکم انتصاب جواد نظری را اعطا کرد. وی کارشناس ارشد عمران- سازه است و پیش از این در سمت هایی مثل مسئول دفتر فنی، معاون دفتر بازرسی و کارشناس مسئول مدیریت بحران استانداری خدمت کرده است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار