نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه امروزه با مردم نمی‌توان تنها با زبان اعداد و ارقام و آمار سخن گفت افزود:تولیدات رسانه‌ای ما پیرامون انقلاب در مقابل هجمه‌هایی که دشمنان به راه انداخته‌اند کمرنگ است.
کد خبر: ۶۵۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 11 September 2018

سید ابوالفضل موسوی بیوکی امروز در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که شامگاه 17 شهریور 97در محل دانشکده علوم پزشکی برگزار شد ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور و رشادت‌ها و دلاور‌مردی‌های رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: امروز رسالتی بر دوش ما گذاشته شده است که ثمره 40 سال شهامت، رشادت، مقاومت، ایثار، مبارزه در مسیر انقلاب اسلامی را علیرغم محدودیت‌هایی که داریم به بهترین شکل ممکن به جامعه انعکاس دهیم.

وی افزود: بازتاب فعالیت‌های انجام شده در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه سازمانی نیست، بلکه وظیفه دینی ماست که در مسیر انتقال و انعکاس آن تمامی ظرفیت‌ها خود را بکار گیریم.

موسوی بیوکی خاطر‌‌نشان کرد: بایستی عملکرد 40 ساله انقلاب را با شاخص های ملموسی که برای مردم قابل درک باشد بسنجیم و نتایج آن را در اشکال مختلف بالاخص با بهره گیری از توانمندی‌های اهالی فرهنگ، هنر، رسانه به اطلاع عموم مردم برسانیم.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد گفت: امروز با مردم نمی‌توان تنها با زبان اعداد و ارقام و آمار سخن گفت بلکه مردم به دنبال آن هستند تا پیشرفت‌های حاصل شده این سال‌ها را بطور عینی مشاهده و درک نمایند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی گفت: تولیدات رسانه‌ای ما پیرامون انقلاب، ظرفیت‌ها و دستاوردهای آن در مقابل هجمه‌ها و جنگ روانی که دشمنان این روزها به راه انداخته‌اند کمرنگ است و بایستی در این زمینه از خلاقیت، توانمندی و ظرفیت رسانه‌های گوناگون موجود بیشتر استفاده نماییم.

نماینده مردم شریف یزد و اشکذر با تحلیلی از شرایط موجود کشور عامل پایداری را تبعیت از مقام معظم رهبری برشمرد و خواستار وحدت گروههای مختلف مردمی و فعالین حوزه های مختلف سیاسی در برابر توطئه های دشمنان انقلاب شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار