نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نقش اربعین امسال را ویژه توصیف کرد و گفت: اربعین تداوم غدیر و عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است و باید باشکوه‌تر برگزار شود.
کد خبر: ۶۵۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 15 September 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در همایش خادمین و دست‌اندرکاران اربعین حسینی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اربعین در فرهنگ انقلاب ما جایگاه خود را بهتر نشان داده است اظهار کرد: زیباترین اقدام امام در کربلا کار رسانه‌ای است.

وی با تأکید بر اینکه نقش اربعین، رسانه‌ای است افزود: اگر خطبه‌های حضرت زینب سلام‌الله و امام سجاد علیه‌السلام در کربلا نبود، پیام عاشورا به‌صورت شفاف دست ما نمی‌رسید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نقش اربعین امسال را ویژه توصیف کرد و گفت: اربعین تداوم غدیر و عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است و باید باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اربعین جهالت زدایی می‌کند تصریح کرد: امام حسین علیه‌السلام قیام کرد تا مردم اهل بصیرت شوند و کسانی که با امام جنگیدند به پست‌ترین موقعیت رسیدند.

ستاد اربعین تعطیل شدنی نیست

محمدرضا خباز نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: آدمی بدون شناخت وظیفه نمی‌تواند مسئولیت خود را انجام دهد.

وی عزتی که خدا می‌دهد را ماندگار و عزت‌های دیگر را زودگذر خواند و افزود: عزت‌های امام حسین را می‌توان در امامت ذریه امام و شفا در تربت امام نام برد.

استاندار خراسان شمالی اربعین را همایشی تکرار نشدنی در طول تاریخ اعلام کرد و گفت: انتظار از استان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و ستاد اربعین تعطیل شدنی نیست و در تمام طول سال باید دایر باشد.

خباز در انتها اظهار داشت: سیاست امروزه عراق باسیاست گذشته یکی نیست و تمام زیرمجموعه‌ها مراقبت کنند تا مردم عراق در این سفر و میزبانی رنجور نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار