در دیدار استاندار خراسان شمالی با آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، درباره برگزاری کنگره ملی نکوداشت مرحوم آیت الله سید میرزاحسن موسوی بجنوردی از مدرسان فقید حوزه علمیه نجف اشرف و مراجع تقلید شیعه بحث و گفت و گو شد.
کد خبر: ۶۵۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 22 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمدرضا خباز استاندار در این دیدار که در روستای خراشای شهرستان جاجرم، زادگاه این مرجع فقید برپا شد، از علمای هر منطقه به عنوان نعمات الهی برای ساکنان و اهالی آن یاد کرد و گفت: به برکت وجود این علما می توان امیدوار بود که تغییرات محسوسی در زندگی مادی و معنوی اهالی ایجاد شود.
محمود ثمینی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این دیدار گزارش اجمالی از روند برنامه ریزی ها برای برگزاری این کنگره کشوری ارائه و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی های انجام شده و پیش رو، این یادواره ملی امسال برگزار شود.
آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی عضو پیشین شورای عالی قضایی و چهره ماندگار فقه و حقوق نیز در این دیدار با اشاره به این که خراسان شمالی مهد پرورش علمای بنام و مشاهیری مانند آیت الله سید میرزاحسن بجنوردی بوده که برای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حکم استادی داشته است، گفت: برگزاری بزرگداشت برای علما و مشاهیر استان، هم به شناساندن این شخصیت ها به جامعه و هم به معرفی استان در کشور کمک بسزایی می کند. وی هم چنین از استاندار خواست، به ارتقای این منطقه جاجرم از جوانب مختلف و برطرف کردن نیازهای توسعه ای ساکنان آن یاری رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار