امام جمعه موقت یزد تاکید کرد:
عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه موقت یزد با بیان این‌ که مدیریت اقتصادی کشور به مشارکت بیش از پیش دولت و ملت نیاز دارد، گفت: شناسایی نیازمندان واقعی و حمایت نقدی و غیرنقدی از آنها مهمترین وظیفه دولت در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۶۶۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 29 September 2018

آیت الله «سیدمحمدرضا مدرسی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‎ی مرکز استان یزد با بیان این‌ که مسئولان و دست‌اندرکاران نظام نباید دشمنان دین و انقلاب اسلامی را کوچک بشمارند، اظهار کرد: ایستادگی در برابر استکبار جهانی به مدیریتی مستمر و همه جانبه نیاز دارد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در مورد استکبار جهانی، افزود: آمریکا جز به نابودی ایران راضی نخواهد شد و این سخن باید ملاک عمل و برنامه‌ریزی مسئولان نظام انقلاب اسلامی قرار گیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان جنگ امروز ایران با استکبار را جنگ اقتصادی با جنبه‌های مختلف و گسترده دانست و بیان کرد: اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران در خزانه‌داری آمریکا ایجاد شده است و قصد ضربه زدن به ارزش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ملت ولایت‌مداری ایران اسلامی را دارد.

آیت الله مدرسی در ادامه، بالا بردن ظرفیت اقتصادی کشور با افزایش اشتغال در حوزه‌های مختلف را ضروری عنوان کرد و گفت: جلوگیری از هدر رفت ارز دولتی، ساماندهی وضعیت واردات و صادرات و مدیریت تولید واحدهای صنعتی کشور از دیگر ضرورت‌های مدیریت اجرایی کشور در شرایط کنونی است.

امام جمعه موقت یزد با بیان این‌که تصمیم گیری اقتصادی نباید به گونه باشد که انگیزه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را کم کند، تصریح کرد: دولت و ملت باید با اتحاد بیش از پیش، تصمیمات توسعه‌ای کشور را به خوبی بگیرند و در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی کم‎‎کاری‌ها از سوی دولتمردان، تأکید کرد: البته مردم هم در قبال حراست از ارزش‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نظام مسئول هستند و باید بیشتر وظایف خود در قابل نظام را انجام دهند.

این مقام مسئول در پایان شناسایی نیازمندان واقعی و حمایت نقدی و غیرنقدی از آنها را مهمترین وظیفه دولت و عدم احتکار مایجتاج جامعه را مهمترین رسالت مردم برای مدیریت شرایط اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: برون رفت ایران اسلامی از شرایط نابسامان اقتصادی امروز مستلزم همراهی مستمر دولت و ملت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار