دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 29 September 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سیار در نشستی که ظهر امروز با حضور دهیاران و شورای بخش استان قم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: همواره خون شهیدان دشمنان کشور را رسوا کرده است و امروز نیز توطئه دشمنان با خون این شهدای عزیز رسوا می‌شود.

فرماندار قم افزود: دولت تشکیلات و خدماتی را در زمینه‌های مختلف و به‌ویژه در زمینه ورزش و نشاط اجتماعی به مردم ارائه می‌دهد اما بخشدارها و شهردارهای هر منطقه باید برای استفاده بهینه همه مردم از این خدمات برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات ایجادشده برای سرویس مدارس دانش‌آموزان روستایی قم تشریح کرد: قول دادیم که امسال هیچ بازمانده از تحصیلی به دلیل نداشتن هزینه سرویس نداشته باشیم و با مشارکت و کمک آموزش‌و‌پرورش، کمیته امداد و دهیاری‌ها و فرمانداری تلاش کردیم تا فرصت تحصیل برای همه دانش‌آموزان روستاها فراهم شود.

سیار ابراز کرد: ما به مسئله جلوگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی توجه زیادی داریم و بخشدار بخش مرکزی قم و دهیاران باید برنامه‌‌ریزی دقیقی در این زمینه داشته و گزارش عملکرد خود را به ما ارائه دهند.

فرماندار قم اظهار داشت: ما برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، مواد مخدر و غیره در نظر گرفتیم و امیدواریم که بتوانیم عملکرد موفقی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت نقش مردم در تأمین امنیت افزود: مردم باید نقش خود را در تأمین امنیت خود مهم بدانند و همکاری‌های لازم را با نیروهای انتظامی و امنیتی برای تأمین امنیت استان قم داشته باشند.

سیار با بیان اینکه باید مدیریت خوبی در زمینه ذخیره‌سازی کود در روستا‌های قم داشته باشیم اظهار داشت: آنفلوانزای مرغی که در سال گذشته مرغداری‌های قم را فلج کرده و سبب شد تا 8 میلیون قطعه مرغ معدوم شوند به دلیل واردکردن کود غیربهداشتی دریکی از روستاهای قم بوده است.

در ادامه این جلسه ابوالفضل شریفی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم بیان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار