تیم «بایک اید» آلمان، مقام اول تیمی مرحله نخست سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان را کسب کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 30 September 2018

 امروز (یکشنبه) در پایان مرحله اول این دوره از مسابقات که در مسیر تبریز به ارومیه برگزار شد نتایج تیمی به شرح کسب شد:
«بایک آید» آلمان با 10 ساعت و 19 دقیقه و 25 ثانیه اول، تیم «تارتلتو ایزورکس» دوم و تیم «آستانه موتور قزاقستان» نیز سوم شد. 
به گزارش ایرنا همچنین در پایان مرحله اول این دوره از مسابقات، «محمد گنج خانلو»، دوچرخه سوار تیم پیشگامان کویر یزد، مقام اول مرحله نخست سی و سومین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای ایران- آذربایجان را کسب کرد.
مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امروز در مسیر تبریز- ارومیه به مسافت 151 کیلومتر برگزار شد و در پایان، رکابزن تیم «پیشگامان کویر یزد» با ثبت رکورد سه ساعت و 25 دقیقه و 10 ثانیه زودتر از سایر حریفان از خط پایان گذشت.
«مرون آبراهام» /Meron abraham/ از تیم 'بایک اید' آلمان بر سکوی دوم ایستاد و 'دیمیتری سوکولوف' /Dimetry sokolof/ از تیم ملی روسیه مقام سوم را از آن خود کرد.
پیراهن های طلایی، سبز و سفید این مرحله از مسابقات به 'محمد گنج خانلو' از تیم پیشگامان کویر یزد رسید و پیراهن قرمز این دوره از رقابت ها را 'سفا یلبر' / Safa yelber/ از تیم 'تادتتو ایزو' بلژیک بر تن کرد.
مرحله نخست این تور بین المللی بعداز ظهر امروز، یکشنبه در پارک اللر باغی ارومیه به پایان رسید و مرحله دوم آن نیز ساعت 9 صبح فردا دوشنبه از مقابل استانداری آذربایجان غربی در میدان انقلاب این شهر به سمت منطقه آزاد ارس آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، این دوره از تور با حضور 8 تیم خارجی و 5 تیم داخلی برگزار می شود و رکابزنان در 6 مرحله با یکدیگر رقابت می کنند.
در این دوره از تور تیم‌های سینرژی باکو از جمهوری آذربایجان، اسپارتا پراها جمهوری چک، وینو قزاقستان، ناسیونال روسیه، تارتلتو بلژیک، بایک آید آلمان، آلستو هلند، استاکی لیتوانی، شهرداری تبریز، تیم ملی ایران، پیشگامان کویر یزد، گون آی تبریز و تیم DFT ایران شرکت دارند.
سی و سومین دوره تور نیمه حرفه ای بین المللی ایران آذربایجان به مسافت 999 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی زیر نظر فدارسیون جهانی یو.سی.ای برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار