روزهاي 16 تا 27 مهر ماه صورت مي‌گيرد
16 تيرانداز استان قم در دو رشته براي كسب عناوين برتر پيكارهاي تيراندازي قهرماني مردان و زنان كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۶۶۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 01 October 2018

به گزارش تابناک قم، ترکیب تیم منتخب هیأت تیراندازی استان قم برای حضور در پیکارهای قهرمانی کشور در حالی مشخص شد که این تیم تمرینات خود را برای مصاف با حریفان شرکت کننده در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین قم برگزار می‌کند.

این در حالی است که هیأت تیراندازی استان قم برای شناخت نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی بزرگسالان کشور سه مرحله مسابقات انتخابی در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کرد و اکنون نفرات برتر این پیکارها در تمرینات تیم منتخب قم آماده رویارویی با رقبا می‌شوند.

مسابقات قهرمانی تیراندازی مردان و زنان ایران نیز در رده سنی بزرگسالان روزهای 16 تا 27 مهر ماه به میزبانی سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می‌شود و چهار تیرانداز در هر رشته به نمایندگی از قم راهی این پیکارها خواهند شد.

بعد از برگزاری مسابقات رکوردگیری درون اردویی، ترکیب تیم اعزامی قم در تفنگ بادی بانوان با حضور خانم‌ها سیده‌رویا صبح‌خیز، عطیه قدمی، نرجس کولیوندی و مریم کیامهر مشخص شد، ضمن اینکه تیم تپانچه بادی زنان قم با حضور خانم‌ها خدیجه هاشمی، سارا واعظی، مهدیه کشکولی و سیده‌مطهره رکنی‌حسینی با حریفان مسابقه می‌دهد.

در ترکیب تیم تفنگ بادی مردان هیأت تیراندازی قم نیز هادی غرباقی، حامد غرباقی، ایمان بابائیان و علی‌اصغر کلهر برای این اعزام انتخاب شده‌اند، ضمن اینکه تیم تپانچه بادی مردان قم با حضور محمود جعفرغفار، هادی باقری، محمدمهدی محمودی‌فرد و امیرحسن متوسل در این پیکارها حضور می‌یابد.

این تیم در حالی با حریفان خود مسابقه می‌دهد که برخی نفرات آن نظیر سیده‌رویا صبح‌خیز و هادی قربانی سابقه حضور در اردوی تیم‌های ملی تیراندازی ایران را دارند و هیأت تیراندازی قم به درخشش آنها برای رسیدن به سهمیه مسابقات برون‌مرزی امیدوار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار