کد خبر: ۶۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 02 October 2018
به گزارش تابناک استان سمنان ،دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان از وجود کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر گندم به اندازه ۷۰ هزار تن در انبارهای این استان وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدحسن میرعماد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: این محصول به اندازه یکسال نیاز مردم این کالا ذخیره‌سازی شده است.
وی با بیان اینکه در سایر کالاهای اساسی نیز ذخیره به اندازه کافی در انبارهای استان سمنان موجود است افزود: هشت‌هزار تن برنج، ۷۰ تن گوشت قرمز منجمد و۵۶۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره‌سازی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز در بازار استان گفت: این روند توزیع مواد پروتئینی بویژه گوشت مرغ و قرمز ادامه دارد.
میرعماد از توزیع ۷۶ تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان سمنان در یکماه گذشته خبر داد و افزود: این روند توزیع ادامه دارد.
وی درباره قیمت شیر نیز گفت: اتحادیه دامداران استان نسبت به ارائه شیر با قیمت عرضه مستقیم در برخی از شهرستانهای استان اقدام نموده است.
دبیر ستاد تنظمی بازار استان سمنان افزود: در این جلسه هماهنگ شد تا شیر با کیلویی ۲۰۰ تومان کمتر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.
میرعماد از توزیع گوشت گرم قرمز وارداتی در بازار استان سمنان خبرداد و گفت: این گوشت نیز در حال حاضر در استان در حال توزیع بوده و این روند توزیع ادامه خواهد داشت و مردم نگران تأمین مایحتاج خود در این زمینه نباشند.
 
وی با بیان اینکه طبق مصوبه جلسه کمیته تنظیم بازار استان در حال حاضر گوشت گرم گوساله کیلویی ۵۴ هزار تومان در اختیار مردم استان قرار گیرد افزود: روند تنطیم بازار این محصولات در جلسات آتی نیزبا حضور سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بررسی می‌شود. ‌
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار