معاون فرهنگی سپاه انصاالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار این جشنواره ۱۰ مهرماه تا ۲۰ آذر ماه سالجاری است، گفت: علاقمندان می‌توانند در این جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی خود را ارائه دهند که جوایز نفیس و متنوعی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۶۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 05 October 2018
علی بقایی از برگزاری جشنواره بزرگ تولیدات فرهنگی هنری «هنرماندگار» در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بقایی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره بهمن ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: جشنواره «هنرماندگار» در هفت بخش مجزا برگزار می‌شود به طوریکه با توجه به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم؛ امسال بخش ویژه‌ای با این عنوان در نظر گرفته ایم.

بقایی به بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و افزود: موسیقی شامل سرود، تک خوانی، فعالیت‌های فرهنگی هنری شامل طراحی پوستر، خوشنویسی، کاریکاتور، نقاشی، عکس خویش انداز، فعالیت‌های فرهنگی هنری بسیجیان)، ایده هاو ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگی هنری شامل طراحی دکور و فضا سازی و فیلم شامل فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای، نماهنگ از بخش‌های این جشنواره هستند.

معاون فرهنگی سپاه انصاالحسین (ع) همدان با تاکید بر اینکه از همه آثار باید مفاهیم ارزشی و انقلابی استنباط شود، یادآور شد: از تمام آثار، نمایشگاهی برگزار خواهد شد و فقط تولیدات سال ۹۶_۹۷ باید ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بسیج هنرمندان، حوزه‌های مقاومت بسیج فرهنگی اجتماعی نواحی مقاومت بسیج نسبت به ارسال آثار اقدام کرده و یا با شماره‌های ۳۲۶۵۱۷۱۱ و ۳۴۴۵۲۲۸۱ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار