به مناسبت هفته‌ ملی و روز جهانی کودک:
به مناسبت هفته ملی کودک، ثبت نام و تمدید عضویت در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم رایگان است.
کد خبر: ۶۶۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ 05 October 2018

به گزارش تابناک قم، به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک، ثبت نام و تمدید عضویت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قم از ۱۴ تا ۱۹ مهر۱۳۹۷ رایگان است.

این طرح که در راستای گرامی‌داشت هفته ملی کودک و برخورداری بیشتر کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون اجرا می‌شود در اختیار مراکز کانون سراسر استان قرار گرفته است.

گفتنی است، روزهای هفته ملی کودک به ترتیب روزهای ۱۴ مهر روز «کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی»، ۱۵ مهر «کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی»، ۱۶ مهر (روز جهانی کودک) «کودک، صلح، بازی و نشاط»، ۱۷ مهر «کودک، رسانه و ارتباطات»، ۱۸ مهر «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی»، ۱۹ مهر «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» و ۲۰ مهر «کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» نام گرفته است که در برنامه ریزی گرامی‌داشت این ایام، موردتوجه قرار گرفته است.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم با ۱۳ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی، در خدمت کودکان و نوجوانان سراسر استان است که به فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری می‌پردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار