تابناک هرمزگان- به مناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک، از دبستان کودکان استثنایی شفق شهرستان سیریک بازدید به عمل آمد.
کد خبر: ۶۶۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 06 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک در آغازین روز گرامیداشت هفته کودک گفت: بازدید از مدرسه استثنایی شفق شهرستان سیریک به عنوان اولین برنامه این هفته با هدف حساس سازی در خصوص سلامت و امنیت این کودکان و بررسی مشکلات آنها صورت گرفت.

دکتر غلام رحیمی در حاشیه برگزاری مراسم جشن روز کودک با کودکان استثنایی افزود: هفته ملی کودک با شعار "آینده را باید ساخت"فرصتی ارزشمندی فراهم کرده است تا بتوانیم از نزدیک با مشکلات این کودکان آشنا و این هفته را با آنها جشن بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: هفته کودک بهانه و فرصت مناسبی است تا بتوانیم با همکاری و تعامل دستگاه ها و نهادهای مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و با احساس مسئولیت در زمینه سلامتی دانش آموزان کودکان استثنایی، در جهت بهبود بهتر سلامت کودکان و رفاه بیشتر آنان گام های موثری برداشته شود.

دکتر رحیمی در پایان برنامه ضمن تقدير و تشكر از مدیر و مربيان زحمت كش مدرسه شفق  ، روز جهانی کودک  را تبريك گفت و از زحمات و فعاليت هاي آنها كه صادقانه به اقشار آسيب پذير جامعه خدمت و در امر آموزش و تربيت آنها تلاش مي نمايند تشكر نمود.

در پایان ضمن دیدار با دانش آموزان، هدایایی به رسم یادبود از طرف شبکه بهداشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آنان اهدا شد.
گفتنی است؛ مدرسه استثنایی شفق دارای 28 دانش آموز می باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار