عضو شورای شهر یزد خبر داد
عضو شورای شهر یزد گفت: در دوره جمالی‌نژاد پروژه‌هایی کلید خورد که برخی با توجه به پیش آمدن مشکلات اقتصادی ناتمام ماندند و امیدواریم در شش ماهه دوم امسال برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدام شود.
کد خبر: ۶۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 08 October 2018

محسن ابوترابی در خصوص ملاک انتخاب شهردار برای یزد، تدین، تعهد، مردم‌داری، اخلاق‌مداری، خوش فکر بودن و آشنا با امور شهرداری و شهرسازی را از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب شهردار یزد عنوان کرد و گفت: در واقع باید شهردار منتخب شخصیتی جامع و جامع نگر باشد.

وی پاک دست بودن، داشتن روحیه جهادی، تلاشگر، با تجربه و پر تلاش بودن را از دیگر ویژگی‌های یک شهردار خوب دانست و افزود: جمالی‌نژاد شهردار سابق یزد واقعا بسیار جامع، پر تلاش و پاک دست بود و با وجود وضعیت خاص اقتصادی و تلاش‌هایی که دشمن برای بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان انجام می‌دهد، مردم متوجه خدمت صادقانه وی بودند.

عضو شورای شهر یزد افزود: جمالی‌نژاد شهرداری در سطح کلان شهر بود که با آن فکر بلند و ایده نو وارد یزد شد، شهرداری یزدرا به تکاپو انداخت و جایگاه آن را ارتقا داد. مدیران شهرداری با او همراه و هماهنگ بودند، با متن جامعه ارتباط داشت، مشکلات را بررسی و با دید کارشناسی و با تدبیر و درایت وارد عمل می‌شد و به معنای واقعی شهردار و کلیدار شهر بود.

ابوترابی در خصوص اولویت شورای شهر در شش ماهه دوم عنوان کرد: در این بازه زمانی موارد بودجه‌ای شهرداری است که باید بررسی شود و بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گیرد، همچنین پروژه‌های نیمه تمام نیز در این بازه شش ماهه باید دقیق مورد بررسی قرار گیرند و به اتمام برسند.

وی عنوان کرد: در دوره جمالی‌نژاد پروژه‌هایی کلید خورد که برخی از آنها تا بیشتر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و با توجه به پیش آمدن مشکلات اقتصادی ناتمام ماندند که امیدواریم در شش ماهه دوم امسال برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدام شود.

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: از اکنون باید کم کم به این بحث وارد شویم که سال آینده را سال متفاوتی از امسال در خصوص زیبایی و مبلمان شهری، وسایل تفریحی و رفاهی رقم بزنیم و با همان نگاهی که جمالی‌نژاد وارد شد اقدام کنیم و نوزروز سال آینده متفاوت از سال 97 داشته باشد.

منبع:یزد آوا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار