کد خبر: ۶۶۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 08 October 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان منعقد شد.
این تفاهم‌نامه با هدف گسترش همکاری‌های پژوهشی و فرهنگی و انجام همکاری‌های آموزشی از جمله کارگاه‌های تخصصی و موضوعی و هدایت و اجرای پایان نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا منعقد شده است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در این زمینه گفت: این تفاهم‌نامه زمینه همکاری های مشترک در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و علمی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، برگزاری همایش و کنفرانس‌های استانی، ملی و بین المللی مشترک و ... را فراهم می‌کند.
«محمد جهانشاهی» افزود: برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، همکاری علمی در زمینه هدایت و اجرای پروژه های دانشجویی و پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی با رویکرد فرهنگی و استفاده از فضاهای دارای قابلیت برای برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی و موضوعی در حوزه‌های مورد نیاز با مشارکت طرفین از جمله تعهدات این اداره کل در این تفاهم نامه است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز در این خصوص گفت: این تفاهم نامه در راستای اهداف سند چشم انداز و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی و با هدف بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی و افزایش همکاری بین موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی منعقد شده است.
«عبدا... خالصی‌دوست» افزود: بررسی اولویت‌های پژوهشی مورد نیاز اداره کل و تعریف پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی مناسب، ارائه پیشنهادهای تحقیقاتی برای ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، ارائه خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، ارائه خدمات علمی و تخصصی در زمینه برگزاری سمینارهای تخصصی استانی، ملی و بین المللی، انتخاب و معرفی دانشجویان مستعد برای انجام مطالعات و اجرای پایان نامه تحصیلات تکمیلی و ارائه پیشنهادات تالیف و ترجمه کتب تخصصی و ... از جمله تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در این تفاهم نامه است.
این تفاهم نامه در دو نسخه، هشت ماده و 29 بند تنظیم شد و به امضای طرفین رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار