کد خبر: ۶۶۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 08 October 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: این اداره کل موفق به تحقق 78 درصد از اشتغال تعهد شده در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ابتدای سالجاری تا کنون شده است.
 «محمد جهانشاهی » در گفت و گویی افزود: این اداره کل با توجه به رسالت دستگاهی در حوزهای سه گانه تخصصی شامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، ایجاد زمینه اشتغال 400 نفر را پیش بینی کرده بود که با تلاش و پیگیری کارکنان این اداره کل، تا کنون شرایط اشتغال 310 نفر فراهم شده است.
وی گفت: در این زمینه شهرستان‌های  سمنان، سرخه، مهدیشهر و شاهرود توانسته اند به تعهد خود عمل کنند.
جهانشاهی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و پروژه های گردشگری که نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسند، میزان اشتغالزایی این اداره کل دو برابر بیشتر از میزان پیش بینی شده خواهد بود.
وی گفت: در نیمه نخست سالجاری 159 شغل در حوزه مشاغل خانگی ایجاد شده و 25 درصد از تسهیلات در نظر گرفته شده در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیز اختصاص پیدا کرده است. 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح‌های مرتبط با این اداره کل می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت تسهیلات به ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار