کد خبر: ۶۶۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 08 October 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان ،مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان به همراه معاون مالیات بر ارزش افزوده ، معاون درآمدهای مالیاتی مرکز استان ، معاون توسعه ومنابع انسانی از اداره امور مالیاتی شاهرود بازدید کرد .
 عباس بی نیاز بیان کرد : امروز در عرصه خدمت رسانی ، خود را مدیون خون شهدا می دانیم وباید کارها را به نحو احسن انجام دهیم .
وی در ادامه افزود : اولین وآخرین وظیفه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای اینکه حافظ خون شهدا باشیم ، فقط کار وفعالیت شایسته وپسندیده است.
وی خاطر نشان کرد : باید وظایف سازمانی را با دقت و نظم انجام دهیم تا پرونده های مالیاتی در همان مراحل اولیه توسط کارکنان قطعی و مالیات مورد نظر مطالبه شود و حتی الامکان از ورود پرونده ها به هیئت جلوگیری نمود .
وی همچنین در ادامه افزود : برای تسریع در انجام امور باید مستندات را بررسی کرد و اگر پرونده ای مستلزم اظهار نظر نهایی مدیر کل ومعاون می باشد می بایست بدون فوت وقت ارجاع و سیر مراحل قانونی انجام گردد .
وی خاطر نشان کرد : باید در ارتباط متقابل با مودیان ضمن رعایت حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع به آنها در پذیرش مستندات اعتماد کرد تا ضمن تعامل سازنده بتوانیم حقوق حقه مردم ودولت را تأمین کنیم .
وی با اشاره به بحث اعتماد درون سازمانی اذعان داشت : در انجام فعالیت درون سازمانی به یکدیگر تاجای ممکن اعتماد کنید چراکه شما بزرگواران سربازان مقدم جبهه اقتصادی هستید و طبق بخشنامه های مصوب سازمان دستگاههای نظارتی پس از اجرا باید به نحوه رسیدگی ورود پیدا کنند واگر درست وبامستندات و در کمال سلامت عمل کنیم ،جای هیچ نگرانی نخواهد بود .
وی در ادامه افزود : اصل برپایه اعتماد است ولی در هرزمانی مستنداتی را دریافت کنید که خلاف واقع است با جریمه مطالبه خواهیم کرد و بخشودگی نخواهد داشت .
درا دامه معاونت مالیات برارزش افزوده استان ضمن اهمیت برنامه های سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد : ما در برنامه عملیاتی سازمان با سه فرآیند مواجه هستیم که شامل ثبت نام ،رسیدگی ووصول است .
حیدریان در ادامه افزود : در بخش ثبت نام مشکلی وجود ندارد ودر مورد رسیدگی ،ما برنامه عملیاتی را که سازمان ارائه می نماید مدون نموده واحکام را صادر وانتظارد اریم درهمان بازه زمانی اجرا شود .
در ادامه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان شاهرود افزود : همکاران شاهرود در زمینه ارزش افزوده ،بسیجی وار عمل می کنند وایمان داریم که با پتانسیل وظرفیتی که در پرسنل شاهرود وجود دارد سریعا خود را به نقطه مطلوب برسانند . 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار