کد خبر: ۶۶۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 09 October 2018

به گزارش تابناک سمنان به نقل از فارس :

سیدهادی متولیان، رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان اظهار کرد: نیمه دوم شهریورماه امسال برنامه‌ای نداشتیم و در مهرماه میزبانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کشوری آقایان مهرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: هنوز میزبان و زمان دقیق این رقابت‌ها مشخص نیست؛ نفرات برتر استان سمنان را طبق امتیاز و رتبه‌ای که دارند، به این مسابقات اعزام می‌کنیم.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با تأکید بر اینکه دوندگان برتر استان در مسابقات لیگ برتر به شکل آزاد و انفرادی شرکت می‌کنند، افزود: هزینه حضور در این مسابقات بر عهده باشگاه‌هاست و چون ما در استان باشگاه نداریم، این هزینه بر عهده خود ورزشکاران است و هیأت هزینه‌ای در رابطه پرداخت نمی‌کند.

متولیان با بیان اینکه بانوان دونده استان سمنان هم مهرماه در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت می‌کنند، اضافه کرد: سهمیه‌بندی لیگ بانوان هم به شکل آقایان است و هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود و به همین خاطر دنبال جذب اسپانسر هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط مالی به اندازه‌ای نیست که بتوانیم در پرداخت چنین هزینه‌هایی که بر عهده باشگاه‌هاست ورود کنیم، تصریح کرد: چون باشگاه نداریم، این هزینه‌ها را ورزشکار باید پرداخت کند و برای ورزشکاران به‌ویژه رده پایه سنگین است و دنبال جذب اسپانسر هستیم.

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با بیان اینکه در بحث زیرساخت‌ها مشکل خاصی نداریم، اضافه کرد: چند پیست استان سمنان به بازسازی نیاز و پیست‌های دوومیدانی در دامغان و مهدی‌شهر در فهرست بازسازی قرار دارند.

متولیان اظهار کرد: نگاه ویژه‌ای به رده‌های پایه داریم تا آینده دوومیدانی استان سمنان تضمین شود.

قول‌هایی برای کمک به تکمیل پروژه‌های پیست بی.ام.ایکس

خلیل‌الله غزنچای، رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان هم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقات انتخابی استان در رشته دوچرخه کوهستان را برای انتخاب نفرات اصلی تیم استان برگزار کردیم.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواران استان سمنان در رقابت‌های قهرمانی کشور کوهستان شرکت کردند، تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی سنندج برگزار شد.

غزنچای با تأکید بر اینکه شهریورماه رکاب‌زنان مرد استان در رقابت‌های قهرمانی کشور رشته پیست شرکت کردند، اضافه کرد: تهران میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان ادامه داد: سهمیه برای تیم‌ها در رده جوانان تعیین شده است و طبق این سهمیه‌بندی‌ها، حداقل 10 دوچرخه‌سوار می‌توانستیم به این مسابقات اعزام کنیم.

غزنچای با بیان اینکه وضع زیرساخت‌ها در استان سمنان مطلوب است، اضافه کرد: مشغول تنظیم نامه‌ای هستیم که به مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و فدراسیون ارسال کنیم؛ در جلسه مجمع سالانه هیأت برای کمک مالی به تکمیل چند پروژه پیست بی.ام.ایکس قول‌هایی دادند و پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با اشاره به اینکه یک پیست دوچرخه‌سواری کوهستان در مجتمع شهر بهشت راه‌اندازی کردیم، اظهار کرد: این پیست با کمک شهرداری بسطام راه‌اندازی شد و در اختیار ورزشکاران و مردم قرار گرفت.

پایان مسابقات بدمینتون گرمسار

هیأت بدمینتون شهرستان گرمسار به برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی تحت عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقدام کرد.

این مسابقات در دو رده سنی آزاد و خردسالان با 20 نفر شرکت‌کننده به‌صورت انفرادی و دوحذفی برگزار شد که نفرات ذیل مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند:

بزرگ‌سالان:

نفر اول: مرضیه شاه‌حسینی

نفر دوم: کتایون میرآخورلی

نفرات سوم مشترک: مهرنوش قاسمیان و فاطمه ثامنی

خردسالان:

نفر اول: امیررضا چنگیزی

نفر دوم: تبسم معصومی

انتصاب سرپرست هیأت بسکتبال استان سمنان

جواد صفری، عضو فعال هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان سمنان به‌عنوان سمت سرپرست هیأت بسکتبال استان سمنان منصوب شد.

در حکم وی آمده که امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه بزرگ بسکتبال استان موفق و مؤید باشید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار