رئیس دفتر اسناد پزشکی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سمنان گفت: در نیمه نخست سالجاری از هر مرکز طرف قرارداد با این دفتر طی دو مرحله، بازرسی انجام شده است. وی افزود: این بازرسی ها از مراکز کلینیکی شامل بیمارستانها، درمانگاه ها، مطب پزشکان و همچنین مراکز پاراکلینیکی شامل آزمایشگاهها، فیزیوتراپی ها و واحدهای تصویربرداری که با سازمان تامین اجتماعی قرارداد همکاری منعقد کرده اند انجام شده است.
کد خبر: ۶۶۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 10 October 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان ، رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سمنان دکتر حسن پیوندی گفت: در نیمه نخست سالجاری از هر مرکز طرف قرارداد با این دفتر طی دو مرحله، بازرسی انجام شده است. وی افزود: این بازرسی ها از مراکز کلینیکی شامل بیمارستانها، درمانگاه ها، مطب پزشکان و همچنین مراکز پاراکلینیکی شامل آزمایشگاهها، فیزیوتراپی ها و واحدهای تصویربرداری که با سازمان تامین اجتماعی قرارداد همکاری منعقد کرده اند انجام شده است. وی افزود: علاوه بر بازرسی های حضوری ادواری، عملکرد کلیه مراکز طرف قرارداد بصورت نامحسوس با استفاده از سیستم مکانیزه دفتر اسناد پزشکی بطور مداوم مورد پایش و کنترل قرار گرفته و همچنین کارشناسان ناظر بیمارستانی با حضور مستمر در کلیه بیمارستان های طرف قرارداد، بر حسن اجرای قرارداد فی مابین بیمارستان ها و دفتر اسناد پزشکی نظارت می نمایند. دکتر پیوندی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ٣٤١ مرکز در سطح استان با دفتر اسناد پزشکی سمنان قرارداد همکاری دارند که بر اساس دستورالعمل های سازمانی در بخش درمان غیر مستقیم، نظارت بر نحوه عملکرد این مراکز، بررسی ونظارت بر ارائه خدمات درمانی به بیماران بر اساس رعایت قوانین در راستای اهداف سازمان و همچنین افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از اهداف بازرسی های انجام شده می باشد. رئیس دفتر اسناد پزشکی سمنان با اعلام رضایت از وضعیت ارائه خدمات در بخش درمان غیرمستقیم گفت: با خرید خدمت از مراکز خصوصی و دولتی در حوزه درمان غیرمستقیم، شرایط خوبی جهت بهره مندی بیمه شدگان محترم سازمان از مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی مورد نیاز فراهم خواهد شد. وی با اعلام آمادگی دفتر اسناد سمنان در زمینه انعقاد قرارداد با مراکز درمانی و تشخیصی افزود: همکاری خوب واحدهای ارائه دهنده خدمت با بازرسان دفتر اسناد، زمینه ساز ارتقاء سطح تعاملات در جهت پیگیری موارد مرتبط با درخواستهای مراکز و سهولت در ارائه خدمات مورد قبول و تعهد سازمان خواهد بود.
رییس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی سمنان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح حذف دفترچه در مراکز طرف قرارداد که حدود سه ماه است در استان آغاز شده از بسیاری مشکلات ناشی از نسخه خوانی، عدم بروز بودن تاریخ اعتبار و اتمام برگه های دفترچه درمان و موارد مشابه کاسته خواهد شد. دکتر پیوندی بیشترین موارد تخلف ثبت شده در بازرسی از مراکز طرف قرارداد را مربوط به سو استفاده از دفترچه غیر عنوان کرد که در همه موارد ضمن تذکر، پیگیری های لازم جهت رفع و عدم تکرار تخلف صورت گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار