تابناک گزارش می دهد؛
با معرفی قصه‌گویان برگزیده در آیین اختتامیه، مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 11 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با هفته ملی کودک، آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی با اجرای چند برنامه متنوع و معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنها در پایان این مسابقات در سالن اجتماعات آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری به پایان رسید.

در ابتدای این ویژه برنامه سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خوش‌آمدگویی به میهمانان این برنامه و گرامیداشت هفته کودک به شماری از ویژه برنامه‌های برگزار شده هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را بیان کرد.

وی افزود: اهمیت دوران کودکی، ایجاد فضای شاد برای کودکان و نوجوانان و همچنین جلب حمایت و همراهی بیشتر مسوولان با آینده سازان این مرز و بوم از اهداف برنامه‌های هفته ملی کودک در کانون استان کهگیلویه و بویراحمد است.

محمود پیروزه در ادامه ضمن تشریح روند برگزاری این مسابقه در استان، فعالیت‌های فرهنگی آموزشی کانون را در راستای این رقابت‌ها بسیار موثر دانست که انجام این فعالیت ها باعث افزایش آگاهی، مهارت و تجربه علاقه مندان به این هنر کهن در سراسر استان شده است.

بر پایه این گزارش در بیانیه هیات داوران نیز علاوه بر قدردانی از تلاش و حضور موثر شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌های قصه‌گویی، به مواردی برای ارتقای ارتباط قصه‌گویان با مخاطبین، توانایی جذب مخاطب و اثرگذاری مفاهیم قصه اشاره شد.

در ادامه، برگزیدگان جشنواره بیست و یکم به ترتیب اعلام شدند.

در بخش قصه‌گویی زنان و مردان ، "خانم زینب هوشیاری" مربی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک یاسوج با قصه دخترک باران، "خانم فرحناز رحیمی" مربی و مسوول مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دهدشت با قصه  ملانصرالدین علم فروش ، "خانم محبوبه ظفری" مربی مسوول مرکز باشت با قصه بدترین جشن تولد مار بوا، "خانم جمیله فلاحی" مربی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گچساران با قصه کلاغ خنزر پنزری و نیز "خانم طاهره جعفری نصرآبادی" شرکت کننده بخش آزاد با قصه من و یک گلدان خالی به عنوان نفرات برتر این بخش از جشنواره شناخته شدند.

در بخش دختران و پسران نیز "هانیه خدیوی نسب" از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک یاسوج با قصه شهر قصه ها  موفق به کسب رتبه اول و "مهدیس بدری" از مرکز فرهنگی هنری لنده با قصه پری کوچولو در آسمان هفتم رتبه دوم و "الهه پروره" نیز از مرکز فرهنگی هنری لنده با قصه دالو و گلو(پیرزن و گربه ) رتبه سوم این بخش از جشنواره را کسب نمودند.

در بخش دختران و پسران "زهرا تقوی نژاد" با قصه دخترک خجالتی و "غزل جاویدان" با قصه رویای شیرین از مرکز فرهنگی هنری لنده قابل تقدیر شناخته شدند.

برگزیدگان این رقابت ها، لوح سپاس و جایزه این دوره از مسابقات را از مهمانان ویژه این جشنواره دریافت کردند.

حسن بهرامی ، مرتضی خلیلی و مجید عسکری نظارت این رقابت‌ها را برعهده داشتند که در آیین اختتامیه نیز از زحمات آنها قدردانی شد.

در پایان گفتنی است جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی نیز در  مراسم اختتامیه جشنواره استانی قصه گویی حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار