امام جمعه موقت سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن بیان اینکه در کشورمشکلات اقتصادی و نبود صرفه جویی و سوء مدیریت داخلی وجود دارد اما این مشکلات به معنای بن بست و عیب بزرگ نیست و تمام مشکلات حل شدنی است خاطر نشان کرد: مردم دستی را که بخواهد بین آن ها و مقام معظم رهبری جدایی ایجاد کند قطع می کنند.
کد خبر: ۶۶۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 12 October 2018

 حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلاء ضمن بیان اینکه در کشورمشکلات اقتصادی و نبود صرفه جویی و سوء مدیریت داخلی وجود دارد اما این مشکلات به معنای بن بست و عیب بزرگ نیست و تمام مشکلات حل شدنی است  خاطر نشان کرد: مردم دستی را که بخواهد بین آن ها و مقام معظم رهبری جدایی ایجاد کند قطع می کنند.

 

FATF  یکی از قوانین استعماری است

امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد این بودیم که مجلس لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به  "CFT" را به تصویب رساند.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار شیوه "استعمار فرانو" را برای سلطه‌جویی در پیش گرفته است افزود: در گذشته استعمار به شکل نظامی و حضور نظامی استعمارگران در مستعمره‌ها نمود داشت ولی امروز بسیاری از کشورهای دنیا در معرض استعمار فرانو از جانب کشورهای سلطه‌گر قرار دارند بیان کرد: امروز شکل استعمار در دنیا عوض شده و کشورها درگیر با استعمار فرانو هستند.

مهدوی نژاد اضافه کرد: در این نوع استعمار، سران کشورهای استعمارگر می‌نشینند و یک قانونی را برنامه‌ریزی و تصویب کرده و دیگر کشورها را ملزم به اجرای آن می‌کنند تا بتوانند بر آنان سلطه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا و هم‌پیمانان این کشور قانون‌گذار، قاضی، داور، ناظر و محاکمه‌گر در این گونه قوانین هستند تصریح کرد: یکی از این قوانین استعماری FATF  است که کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به  "CFT" نیز یکی از بخش‌های آن است.

تبلیغات درست نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمن دارد.

امام جمعه موقت سمنان خاطر نشان کرد: ملت غیور ایران با هوشیاری هیچ گاه در برابر دشمن تسلیم نمی شود و برای کشور ایران بن بست وجود ندارد.

وی ادامه داد: هر فردی فکر مطلوب دشمن را در جامعه ترویج دهد خود از بدخواهان کشور و از خیانتکاران است.

وی اظهار داشت: مردم در صحنه هستند و حزب الله بیدار و هوشیار است و هیچ گاه اجازه دست درازی استکبار و استعمار به مملکت را نمی دهد.

مهدوی نژاد اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا ذهن جوانان این مرز و بوم را تسخیر کند و در چنین شرایطی تبلیغات درست نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمن دارد.

 

اربعین مانور بزرگ قدرت


وی اربعین را مانور بزرگ قدرت و لبیک یا حسین(ع) عنوان و اضافه کرد: باید همه اقشار مختلف جامعه در این مانور سهم هر چند کوچک نقش داشته باشند.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به 24 مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش از ارگان های مهم، اثر گذار و خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار