کد خبر: ۶۶۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 13 October 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این آئین با قدر دانی از زحمات دکتر علی قدوسیان، دکتر محمد صادق ولی پور به عنوان رئیس جدید دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه منصوب شد .
دکتر سعدالدین رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در این مراسم بر  ارتقاء ارتباط صنعت با دانشگاه، ایجاد فضای مناسب برای نوآوری دانشجویان و تصویب رساله های دکترای تقاضا محور تاکید کرد .
دکتر فضلی مشاور اجرائی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه هم خواستار توجه روسای دانشکده ها برای تحقق دانشگاه کارآفرین به عنوان یکی از اهداف دانشگاه سمنان شد.
دکتر ولی پور رئیس جدید دانشکده مهندسی مکانیک هم  به اهداف و چشم اندازها اشاره کرد و گفت : نوآوری با تکیه بر آموزش موثر و مفید، نوآوری در ارتباط با صنعت و جامعه، دست یابی به پژوهش و فناوری موثر، بهبود فضای عمومی دانشکده و مدیریت سبز و گسترش فرهنگ کارآفرینی و نوآوری از جمله اهداف و چشم اندازهای پیش رو است .
 وی اظهار امیدواری کرد: در بخش آموزش و پژوهش و فناوری، با همت اساتید، کارکنان و دانشجویان و پشتیبانی مدیریت دانشگاه و هم افزایی صنعت و جامعه، دانشکده مهندسی مکانیک بر سه رکن آموزش موثر و مفید، پژوهش نیاز محور و فناوری گره گشا استوار و حرکت پر شتاب توام با نوآوری خود را ادامه دهد.
مهندس ابراهیمیان مدیرعامل شرکت پاریزان صنعت هم با بیان اینکه تعداد زیادی از مهندسان فعال در این شرکت از فارغ التحصیلان دانشگاه سمنان هستند خواستار افزایش ارتباط این واحد صنعتی با دانشگاه سمنان خصوصا دانشکده مهندسی مکانیک شد و برای افزایش این همکاری اعلام آمادگی کرد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار