کد خبر: ۶۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 13 October 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از ثبت نام 80 درصد از رانندگان حمل و نقل جاده ای استان در طرح بیمه تکمیلی رایگان خبر داد.
احسان منصور کیایی با اشاره به اقدامات اداره کل در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواستهای رانندگان افزود : براساس ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان بخش حمل و نقل کالا ، ثبت نام از رانندگان از ابتدای مرداد ماه در استان آغاز گردید و این روند همچنان ادامه دارد.
ایشان  افزود: از مجموع 4707 نفر راننده ناوگان جاده‌ای حمل و نقل کالای  استان سمنان که در بخش حمل کالا فعالیت می‌کنند تاکنون 3650 نفر جهت دریافت خدمات  بیمه تکمیلی رایگان ثبت نام کرده‌اند.
منصورکیایی خاطر نشان کرد: با احتساب تعداد رانندگان بخش کالا و همسرانشان، پیش‌بینی می‌شود مجموع دریافت کنندگان بیمه تکمیلی رایگان در استان به 9414 نفر بالغ شود.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در این طرح را  ارائه شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات همسر دانست و افزود: رانندگانی که تاکنون نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام ننموده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک به انجمن های صنفی رانندگان شهرستان محل سکونت و یا دفاتر منتخب پیشخوان دولت مراجعه نمایند.
منصورکیایی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت شکایات رانندگان افزود: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد ، نظر و شکایت  خود را از طریق سامانه پيامكي 3000141 ،  سامانه تلفن گويا و بخش پاسخگويي 141، وب سايت www.141.ir و صندوق پستي ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به  سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار