کد خبر: ۶۶۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 14 October 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، قاسم شریفی در جمع معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دامغان اظهار داشت: مدیران مدارس جز جدایی ناپذیر حوزه پرورشی و تربیتی محسوب می شوند.
وی با تاکید بر روند استفاده از ظرفیت مدیران و دیگر عوامل مدارس در تربیت دانش آموزان افزود: استفاده نکردن از ظرفیت عوامل مدرسه بویژه مدیران مدارس در حوزه پرورشی اشتباهی برزگ است.
معاون پرورشی و فرهنگی با بیان اینکه 5 ساحت از ساحت های مدنظر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مربوط به حوزه پرورشی است تصریح کرد: باید بتوانیم از انرژی مدیر مدرسه علاوه بر استفاده در حوزه آموزشی در ساحت پرورشی نیز کمک گرفته و از سپردن کار و فعالیت حوزه پرورشی تنها به معاونین و مربیان پرورشی اجتناب کنیم.
شریفی با بیان اینکه: معاونان و مربیان پرورشی در مدرسه مسئولیت راهبری داشته و دبیرخانه تربیت اند و در واقع مسئول این دبیرخانه مدیر محسوب می شوند گفت: دبیر دبیرخانه تربیت در مدارس  همه عوامل مدرسه از راننده سرویس دانش آموزان تا تک تک معلمین و همچنین اولیای دانش آموزان محسوب می شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه: کار در حوزه پرورشی کار یک نفر نبوده و برای یک نفر نیست عنوان کرد: همه ما مربی پرورشی همه دانش آموزان هستیم، نه یک سری از دانش آموزان خاص.
شریفی اضافه کرد: ما مربیان دانش آموزانی هستیم که هیچ مربی در منزل نداشتند که استعداد آن را کشف و هدایت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار