آخوندی در گرمسار خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: دکتر آخوندی در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم و محور گرمسار و فیروزکوه در جمع خبرنگاران استان سمنان اظهار کرد: تمام تلاش مسوولان چه در وزارت راه و چه در سایر سازمان‌ها و وزارتخانه بر این است که مشکلات این این بخش حل شود لذا تامین ارز دولتی برای وارادات لاستیک بلا مانع هست.
کد خبر: ۶۶۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 14 October 2018

دکتر آخوندی در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم و محور گرمسار و فیروزکوه در جمع خبرنگاران استان سمنان اظهار کرد: تمام تلاش مسوولان چه در وزارت راه و چه در سایر سازمان‌ها و وزارتخانه بر این است که مشکلات این این بخش حل شود  لذا تامین ارز دولتی برای وارادات لاستیک بلا مانع هست.

 

سه ضلع مثلث هماهنگ هستند

آخوندی  با توجه به مشکلات صنفی کامیونداران گفت: در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی بین اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کامیون‌داران، وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی به‌وجود آمده و در تلاشیم که مشکلات این قشر را به تدریج حل کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از امور مربوط به کامیون‌داران به این وزارخانه و بخش حمل و نقل و اعطای مجوزها ارتباط دارد افزود: تمام تلاش مسوولان چه در وزارت راه و چه در سایر سازمان‌ها و وزارتخانه بر این است که مشکلات این این بخش حل شود.

توسل به  واردات لاستیک  با ارز دولتی برای حل بحران

این عضو در انتظار استیضاح کابینه در پاسخ به پرسشی در خصوص تامین لوازم یدکی مورد نیاز کامیون‌داران  بالخض لاستیک گفت: پیگیری این مهم با سایر دستگاه‌ها است اما با این همه وزارت راه و شهرسازی نیز پیگیر حل این مشکل بوده تا این مشکل نیز حل شود.

وزیر راه و شهرسازی از حل مشکل لاستیک کامیون‌داران خبر داد و اضافه کرد: بخشی از نیاز کامیون‌داران به این لوازم از طریق واردات جدید، بخشی از طریق کالاهای متروکه و بخشی نیز از طریق صنایع تولیدی داخلی تامین شده است.

آخوندی در ادامه گفت: به تعاونی کامیون‌داران نیز پیشنهاد دادیم اگر آمادگی دارند که خود اقدام به واردات لاستیک بکنند ما از آنها پشتیبانی کرده و ارز مورد نیاز برای این واردات را از طریق دولت برای آنها فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار