وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه آزاد راه حرم تا حرم گفت :
به گزارش تابناک سمنان: وزیر راه و شهرسازی در بازدید انجام شده از قطعه دوم پروژه آزاد راه حرم تا حرم که از گرمسار به سمنان در دست احداث است افزود: خوشبختانه این پروژه روند خوبی طی کرده و قطعه دوم آن در محور گرمسار-سمنان با پیشرفت 76درصدی یک رکورد در احداث آزادراه‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 14 October 2018

وزیر راه و شهرسازی در بازدید انجام شده از قطعه دوم پروژه آزاد راه حرم تا حرم که از گرمسار به سمنان در دست احداث است افزود: خوشبختانه این پروژه روند خوبی طی کرده و قطعه دوم آن در محور گرمسار-سمنان با پیشرفت 76درصدی یک رکورد در احداث آزادراه‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با احداث این قطعه، محور قم-گرمسار و گرمسار –سمنان یک‌پارچه می‌شود افزود: تلاش پیمانکار و وزارت راه بر این است که این محور هرچه سریع‌تر به سمنان برسد. ضمن اینکه این پروژه از یک کارگاه بسیار زنده و فعال بهره‌مند است و پیشرفت کار بسیار رضایت‌بخش است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بازگشت از این پروژه از پروژه زیرگذر شرقی این محور هم بازدید شد گفت: این زیرگذر از نظر دوربرگردان‌ها و راه‌های دسترسی به آزادراه نقطه بسیار مهمی است و لذا کار آن نیز همزمان در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار