معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان:
معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان از زائرانی که به مرزهای اربعین مراجعه می کنند خواست بدون در دست داشتن روادید به مرزها مراجعه نکنند.
کد خبر: ۶۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 17 October 2018

سرهنگ نقیب فاطمی در خصوص تمهیدات صورت گرفته برای مرزهای اربعین در استان خوزستان اظهار کرد: زائران قبل از مراجعه به مسئولان مرزی از همراه داشتن مدارک شناسایی از جمله گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی اطمینان حاصل کنند. زائران در طول مسیر از پذیرش غذاهای نذری از افراد یا خودروهای سیار پرهیز و حتی الامکان از مراکز ثابت استفاده کنید.

وی افزود: با توجه به حجم بالای خودروهای زائران حسینی در مسیرهای مرزی و احتمال وقوع ترافیک سنگین و کندی تردد خودروها در مسیرهای تعیین شده، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده و ضمن رعایت صبر و حوصله از انجام هرگونه رفتاری که باعث ایجاد تنش یا درگیری شود پرهیز کنند. زائران با توجه به اختصاص پارکینگ دارای نگهبان در دو مرز شلمچه و چذابه از پارک کردن یا رها کردن خودسرانه وسایل نقلیه در نقاط دیگر خودداری کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خوزستان تاکید کرد: زائران با توجه به شلوغی جمعیت در مراسم اربعین حسینی از حمل و جابجایی اشیاء قیمتی و با ارزش از جمله طلاجات در این سفر معنوی خودداری کنند. با توجه به اینکه احتمال بارش باران و سرد شدن هوا متصور است، بنابراین حتما لباس گرم و کافی همراه خود داشته باشید.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار