مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان سمنان با اعلام اين خبر گفت: اداره كل حمل و نقل با مشارکت گسترده شاغلین حمل و نقل جاده ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی خواهد داشت .
کد خبر: ۶۶۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 18 October 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان سمنان با اعلام اين خبر گفت: اداره كل حمل و نقل با مشارکت گسترده شاغلین حمل و نقل جاده ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی  خواهد داشت .
     احسان منصورکیایی رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی در ادامه ضمن اشاره به تشكيل كميته حمل و نقل و سوخت  افزود: تشكيل اين كميته بستري مناسب براي پيشبرد هرچه بهتر برنامه هاي اجرايي مراسم بوده و از آنجاییکه استان اخلاق محور سمنان میزبان عبوری زوار استانهای شرقی و شمالی می باشد با تمسک جستن به راه و کلام امام حسین (ع) با آمادگی هر چه بیشتر گروههای امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته ای را به زائرین ارائه نماییم. 
ايشان با تاكيد بر آمادگی ناوگان حمل ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائرین افزود : 150 دستگاه ناوگان مسافربري جاده ای با كمترين هزينه براي اعزام زائرين اختصاص یافته و  کليه تمهيدات لازم برای تردد  ايمن  زائران اربعين حسينی انجام شده است.
وي ضمن تشکر از اقدمات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان گفت : برگزاری جلسات پیرامون موضوعات مرتبط با انجمن های مسافری استان وتاکید بر بکار گیری تمام توان وامکانات تشکلهای صنفی ، اعزام ناوگان ورانندگان تحت پوشش به مرز تعیین شده برای جابه جای زوارانجام شده و هماهنگی برای  تشکیل جلسه های توجیهی برای رانندگان وسائط نقلیه عمومی وتاکیدبررعایت قوانین راهنمایی ورانندگی وداشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس راه استان در حال انجام است .
منصورکیایی در پایان افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایتهای مسافرین از وضعیت نمازخانه ها ، مساجد و مجتمع های خدماتی رفاهی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار