به گزارش تابناک سمنان: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: ورزش همگانی مقدمه ورزش حرفه ای و قهرمانی است و تمامی دستگاه ها باید پای کار آیند تا ورزش های همگانی گسترش یابد.
کد خبر: ۶۶۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 18 October 2018

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: با همدلی و همراهی دستگاه های دولتی، ورزشکاران و مردم در جهت رشد و تعالی ورزش قهرمانی استان گام برخواهیم داشت.

محسن جهانشیر با اشاره به ظرفیت قهرمانی استان و جوانان توانمند استان گفت: ورزش همگانی مقدمه ورزش حرفه ای و قهرمانی است و تمامی دستگاه ها باید پای کار آیند تا ورزش های همگانی گسترش یابد.

وی در ادامه عنوان کرد: اولویت اولیه ما ساماندهی هیات های ورزشی و استفاده از تمامی نیرو های جوان و پیشکسوت در جهت دستیابی به جایگاه حقیقی استان است.

راهی جز خصوصی کردن ورزش نداریم

محسن جهانشیر در ادامه گفت: برای حضور موفق در ورزش راهی جز مردمی کردن ورزش پیش روی ما نیست.

وی از جلب حمایت بخش خصوصی برای حمایت از تیم‌های ورزشی و خصوصا تیم‌های حاضر در لیگ‌های برترو کشوری خبر داد و افزود: در برخی رشته‌ها با سرمایه‌گذاران وارد مذاکراتی شدیم و امیدواریم که هرچه زودتر به ثمر بنشینند.

اولویت استان سمنان ورزش همگانی است نه  قهرمانی/راهی جز خصوصی کردن ورزش نداریم

وی با اشاره به جلب حمایت دو واحد صنعتی برای حمایت مالی از تیم‌های ورزشی استان ادامه داد: اگر این حمایت‌ها پیش از این صورت می‌گرفت چه بسا نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی امروز از جایگاه بسیار بهتری در جدول برخوردار بود.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه صنایع دیگری برای حمایت از تیم‌های ورزشی شناسایی شدند خاطرنشان کرد: ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ورزش از مهمترین اولویت‌های کاری ما خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار