معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد
سمنان - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد درباره اقدامات این نهاد درباره اشتغال‌زایی و توانمندی مددجویان در سطح کشور، گفت: ۵۵۰ هزار طرح اشتغال‌زایی مددجویان پایش می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲ 19 October 2018

۵۵۰ هزار طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد پایش می‌شوند

 

 

به گزارش خبری تابناک سمنان به نقل از خبرنگار مهر، حجت عبدالملکی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم آغاز به کار نخستین کانون خیران اشتغال‌زای استان سمنان بابیان اینکه ۵۵۰ هزار طرح تحت نظارت کمیته امداد در بازه زمانی سه تا پنج‌ساله در سطح کشور پایش می‌شوند، تأکید کرد: کارشناسان کمیته امداد و فعال در حوزه اشتغال در نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد نقشی اساسی دارند.

وی بابیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی باهدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد پایش و تصویب می‌شوند، افزود: پایش بیش از نیم میلیون طرح جز در سایه کار جهادی صورت نمی‌پذیرد.

اجرای برنامه های اشتغال زایی

معاون اشتغال‌زایی کمیته امداد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، آموزش مهارت‌های شغلی به افراد جویای شغل، نظارت بر طرح‌های اشتغال را سه محور اصلی تشکیل‌دهنده معاونت اشتغال‌زایی دانست و تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های افراد تحت پوشش مقوله اشتغال است که امیدواریم با طرح‌های اشتغال‌زایی خوبی که مصوب شده در این بخش موفقیت‌های بهتری را شاهد باشیم.

عبدالملکی درباره تعهد اشتغال‌زایی کمیته امداد نیز، تأکید کرد: چهار میلیون نفر در کشور بیکار هستند از سوی دیگر آمارها نشان می‌دهد که یک‌سوم از این جمعیت نیازمندان جویای شغل هستند که بر طبق اساسنامه کمیته امداد این نهاد باید برای این افراد ایجاد اشتغال کند. که در این زمینه خوشبختانه اقدامات خوبی در دست اجرا است.

وی افزود: افراد فاقد شغل مخاطب کمیته امداد، هیچ منابع و حمایت‌های مالی در اختیار ندارند لذا نیاز دارند تا به آن ها کمک شود از سوی دیگر باید اذعان کرد که یک‌سوم بیکاران کشور نیازمندان نسبتاً جدی هستند که باید در ایجاد اشتغال برای این افراد گام‌های موثری برداشته شود.

برچسب ها: تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار