سردار جعفری در سمنان:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی خاری به چشم دشمنان است گفت: دشمنان بر اقتدار و توان بالای نظامی ایران اسلامی اذعان و اعتراف دارند .
کد خبر: ۶۶۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 19 October 2018

 

 

 

به گزارش خبری تابناک سمنان به نقل از ایسنا-منطقه سمنان،سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در آیین معرفی « سرهنگ حمید دامغانی» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه استان سمنان در ستاد سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ، اظهار کرد: بسیج و سپاه در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند و سپاه با اقتدار تمام از کیان نظام اسلامی دفاع و به مردم خدمت می‌کند .

وی گفت: علت اینکه انقلاب اسلامی چهل سال با شکوه سرپای خود ایستاده و روی همان اصول و شعارهای اولیه حضرت امام خمینی(ره) حرکت می‌کند اعتقاد و باور عمیق مردم به انقلاب اسلامی است و این در حقیقت همان دین داری واقعی است . وی افزود: به فرموده رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه ای ، انقلاب اسلامی نهالی بود و امروز به درخت تنومند تبدیل شده است. 

فرمانده کل سپاه بیان کرد: امروز هیچ اقدامی نمی‌تواند حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را متزلزل کند و از علل مهم آن گره خوردن سرنوشت نظام به اشک‌ها و باورهای عمیق دینی ملت ایران است و درست به همین دلیل نیز این راه و این نظام و این انقلاب با همه خوبی هایش ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه سختی‌های امروز قابل قیاس با سختی‌های صدر اسلام نیست؛ گفت: سختی‌های امروز که ناشی از تحریم‌های اقتصادی است در آن خودکفایی، استقلال و قطع شدن دست بیگانگان و قطع وابستگی‌های اقتصادی کشور به دیگران و به نفت است و اگر این‌گونه نگاه کنیم همه اش، توفیق در ابعاد سیاسی و منطقه ای است .

سردار جعفری اظهار کرد: توسعه دین اسلام و معرفی و انتشار آن در سراسر جهان همه اینها توفیقات انقلاب اسلامی آن هم با وجود همه دشمنی‌ها علیه نظام و انقلاب اسلامی است و با وجود این سختی‌ها شاهد نوعی عنایت الهی به ملت ایران هستیم  .

وی با بیان اینکه هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد اهمیت خون شهیدان و احترام به شهیدان بالاتر می‌رود ادامه داد: در هر مقطعی که این مهم را فراموش می‌کنیم قافله شهدا می‌آیند و جامعه ما را نجات می‌دهند .

 جعفری با اشاره به وعده نصرت الهی گفت: همه این اتفاقات و محرم‌ها و فاطمیه‌ها و دیگر مناسبت های مذهبی همگی طراحی الهی است .

وی با بیان اینکه باید پیشرفت‌ها را ببینیم تأکید کرد: خوشبختانه علیرغم همه فضاسازی‌های منفی دشمنان نظام، اعتقاد مردم ما به حرکت انقلاب اسلامی هر روز بیشتر می‌شود .

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه خودکفایی کشور در ابعاد نظامی و دفاعی را در دوران جنگ دیدیم، افزود: با وجود همه محاصره‌ها و دشمنی‌ها علیه انقلاب و نظام امروز شاهد این هستیم که قدرت دفاعی و امنیتی کشور قدرتی بی نظیر است . و این قدرت برگرفته از عنایت الهی، ایمان مردم و زحمات و تلاش‌های بی وقفه دوستداران نظام است .

سردار جعفری با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی توان دفاعی ، نظامی و امنیتی بی‌نظیری برای کشور ما به همراه آورده گفت: با وجود همه دشمنی ها و توطئه هایی که می‌خواهند ایران را ناامن کنند اما کشور ما امروز امن‌ترین کشور در منطقه است و اینها همگی به برکت و نعمت ولایت، مردم مؤمن، صبور، بصیر، انقلابی و شهیدپرور است .

وی ادامه داد: دشمنان این را بدانند که تا زمانی که این روحیه در مردم وجود دارد احدی نمی‌تواند به کشورمان تعرض و دست درازی کند .

وی افزود: مطمئن باشیم این مشکلات مادی و اقتصادی امروز که پیش رویمان است مقطعی و زودگذر است و اگر همگی به توصیه های ولایت در این شرایط دقیق عمل کنیم این مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت .

وی با بیان اینکه افتخار ما پوشیدن لباس مقدس پاسداری است، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام از مأموریت‌های مهم سپاه و بسیج است .

وی با بیان اینکه یک لحظه نباید از جهاد غفلت کنیم، تأکید کرد: جهاد فقط پیکار با دشمن خارجی و ضدانقلاب داخلی نیست و امروز آنچه نظام ما به آن نیاز دارد جهاد در عرصه‌هایی غیر از دفاعی و امنیتی است .

فرمانده کل سپاه گفت: جهاد در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی از مواردی است که امروز باید بیش از پیش به آن توجه شود و در این مسیر باید همگان با جان و دل تلاش کنیم .

وی افزود: عمل سپاه صرفا نظامی نیست و مأموریتش در عرصه‌های دیگر از جمله سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی نیز حائز اهمیت است .

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مدیریت ها باید در کشور به ویژه در سپاه جهادی باشد، گفت: مدیریت جهادی سه ویژگی و سه شرط دارد که نخستین آن انجام کار خالصانه برای رضای خدا، انجام کار همراه با تلاش و سختکوشی و مقابله با منفعت طلب‌ها و سودجوها است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه قائم استان در این آیین ضمن تجلیل از خدمات سردار حسن‌زاده اخیراً به‌عنوان فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران منصوب شده، سرهنگ دامغانی معاون پیشین سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به عنوان فرماندهی جدید سپاه قائم استان سمنان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار