همتی:
سمنان - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین پرواز فرودگاه سمنان نیمه اول آبان ماه آینده به مشهد مقدس انجام می شود.
کد خبر: ۶۶۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 19 October 2018

به گزارش خبری تابناک سمنان به تقل ازاحمد همتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نشست مسوولان استانی با مدیرعامل ایران ایر، افزود: در این نشست مقرر شد در نیمه اول آبان ماه اولین پرواز از فرودگاه سمنان انجام شود.
وی بیان کرد: اولین پرواز از فرودگاه سمنان با حضور خانواده های معظم شهدا به مشهد مقدس است.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان این که زیر ساخت های لازم برای انجام پرواز در فرودگاه سمنان مهیا است، اظهار داشت: اگر چه بخشی از این زیر ساخت ها مانند ترمینال و بخش حفاظت فرودگاه به صورت موقت فعال است، با انجام مناقصه ها تکمیل این بخش ها به سرعت انجام می شود. 

** انتقال آب خزر اجرایی می شود
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان، بیان کرد: مطالعه های طرح انتقال آب خزر به استان در مرحله های آخر است و پس از نهایی شدن مطالعات، گام های اجرایی طرح شروع می شود.
به گفته وی، مطالعات طرح انتقال آب دریای خزر به صورت دقیق و علمی انجام می شود.
وی با اشاره به این که مجوز زیست محیطی طرح انتقال آب خزر صادر شده است، افزود: مباحث مرتبط با این طرح حل و فصل و تناسب میزان آب مورد نیاز وزارت صنعت، معدن و تجارت با حجم انتقالی از دریای خزر، توسط وزیر مربوط به صورت رسمی اعلام شد. 
به گفته وی، برای عملیاتی شدن طرح انتقال آب خزر با سازمان ها به صورت سرمایه گذاری به شرط بهره برداری محدود باید رایزنی شود.

** اجرای قانون الزامی است
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، یاد آور شد: استاندار به اجرای قانون در زمینه استقرار اداره کل حوزه راه در مرکز استان تاکید دارد.
همتی با اشاره به این که قانون ادغام اداره های کل حوزه راه در سطح وزارت خانه و استان ها اجرا شده است، خاطر نشان کرد: کسانی که مانع از اجرای این قانون در استان شدند، باید شناسایی شوند.
وی ادامه داد: تصمیم گیری ها در اجرای قانون ادغام باید به شکلی باشد که هم استانی ها در شرق استان دچار مشکل نشوند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: راهبرد برای اجرای درست قانون با در نظر گرفتن این مهم، متعاقبا اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار