امام‌جمعه موقت لامرد گفت: تصادفات، سرقت و توهین به ترتیب در رده‌های نخست وقوع جرائم در لامرد هستند.
کد خبر: ۶۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 20 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مردم در مورد استکبار جهانی به یک شناخت و معرفت دست پیداکرده‌ و زیر بار ظلم نمی‌روند.

وی افزود: استکبار جهانی با تمام قدرت خود را به خط کرده است اما با وجود تمام توطئه‌ها جمهوری اسلامی قدرتمندتر شده است.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد انجام الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: الگوی پیشرفت برای سال‌های آینده باید توسط مسوولان تبین و برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری که مولد باشد دارای ارزش است زیرا خودش را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: نقدینگی را باید برای ایجاد اشتغال بگذاریم.

غفاری به حوزه جرائم در سطح شهرستان لامرد نیز اشاره کرد و تصریح کرد: تصادفات، سرقت و توهین به ترتیب در رده‌های نخست وقوع جرائم در لامرد هستند.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به اینکه باید آحاد مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده تا شاهد وقوع تصادفات دردناک نباشیم، گفت: در حوزه سرقت نیز نسبت به ایجاد و رعایت نکات امنیتی در منازل خود دقت لازم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید پیش از اخذ چک‌بانکی از فردی، بدانیم آیا چک این فرد مورد اعتماد است یا نیست، بیان کرد: بانک‌ها نیز اسناد و چک‌ها را در اختیار افرادی که شایستگی لازم ندارند قرار ندهند تا مردم درگیر مسائل قضایی و حقوقی نشوند.

غفاری با تأکید بر اهمیت فراوان و مؤثر بودن ورزش همگانی ادامه داد: شهرداری‌ها در سطح لامرد فضایی به‌منظور ایجاد ورزش‌های همگانی فراهم کرده که جامعه به سمت نشاط و امید حرکت کند.

امام‌جمعه موقت لامرد به حوزه بین‌الملل نیز اشاره کرد و گفت: برخی عناصر ناشایست در سطح حکومت‌ها مانند عربستان سعودی ظاهرشده‌ و روزبه‌روز برای جامعه اسلامی دردسر ایجاد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار