حجت الاسلام عظیم آسوده :
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اعزام ۱۷ مبلغ و روحانی در آستانه اربعین حسینی(ع) به موکب بقاع متبرکه در مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 20 October 2018

 به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی  ،حجت الاسلام عظیم آسوده از اعزام ۱۷ مبلغ و روحانی در آستانه اربعین حسینی(ع) در مرز مهران خبر داد و گفت این تعداد مبلغ و روحانی اعزامی به مرز مهران در موکب اماکن و بقاع متبرکه که از ۶ استان کشور حضور دارند، وظیفه پاسخگویی به مسائل شرعی، احکام و مشاوره را برای زائران دارند.
آسوده تصریح کرد: تاکنون با ارسال دو دستگاه تریلی کالاهایی نظیر چادر، فرش، آرد و داربست از خراسان شمالی به مرز مهران ارسال شده است.
وی در ادامه به راه اندازی نانوایی سیار در مرز مهران، اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷۳ کیسه آرد برای پخت نان زائران ارسال شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر ارسال دو دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه مینی بوس برای خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین، ۳۷ نیروی انسانی و ۱۷ مبلغ و روحانی به موکب اماکن و بقاع متبرکه در مرز مهران اعزام شده اند.
آسوده اظهار کرد: باتوجه به اینکه اوقاف خراسان شمالی مسئولیت کمیته فرهنگی و حراست موکب اماکن متبرکه را برعهده دارد، اقداماتی فرهنگی ازجمله راه‌اندازی زیارت مجازی را در این موکب در دستور کار دارد.
وی بیان کرد: همچنین اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی وظیفه احداث ۵۰۰ متر از موکب اماکن و بقاع متبرکه واقع در میدان اربعین در مرز مهران را برعهده دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی مطرح کرد: بخش زیادی از فعالیت های موکب اماکن و بقاع متبرکه مربوط به برگشتن زائران از کربلا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار