بلیت تمام می‎شود اما سکوها خالی می‎ماند
هواداران پرسپولیس با هجوم به سایت فروش بلیت اینترنتی دیدار این تیم مقابل السد در فاصله 5 دقیقه‌ای با جمله "تمام شد" برای جایگاه‌های شرق و غرب مواجه شدند.
کد خبر: ۶۷۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 20 October 2018

 

 

به گزارش خبری تابناک سمنان به نقل از"ورزش سه"، شاید که نه و قطعا این تاریخی ترین بازی پرسپولیس محسوب خواهد شد. تیمی که در سودای اولین حضور خود در فینال لیگ قهرمانان آسیاست و برای دستیابی به این مجوز 90 دقیقه دیگر در ورزشگاه آزادی فاصله دارد. پیروزی تک گله آنها در دوحه و برابر السد قطر این امیدواری بزرگ را برای هواداران این تیم شکل داده تا شانس حضور در فینال آسیا را در یکی از سخت‌ترین فصول خود در نزدیکی‌شان ببینند.

 

به همین منظور از هفته گذشته برنامه ریزی برای برگزاری دیدار برگشت و تدارکات لازم برای آن صورت گرفت. مهمترین مساله در این میان فروش بلیت بازی بود. استادیوم آزادی در حال حاضر و با اقدامات صورت گرفته برای تجهیز آن به صندلی و ... 78116 تماشاگر ظرفیت دارد. این ظرفیت در طبقه اول 32500 نفر همیشه مورد علاقه هواداران بوده است و طبقه دوم آن غالبا در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد. در طبقه اول نیز پشت دروازه با توجه به نقطه کور دید معمولا در اولویت بعدی هواداران قرار می‌گیرد و شاید حضور در طبقه دوم از این حیث بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

با این اوصاف بلیت فروشی دیدار دو تیم پرسپولیس و السد در بازی برگشت و در استادیوم آزادی طبق اعلام سایت رسمی باشگاه طی 48 ساعت اخیر، قرار بود از ساعت 9 صبح امروز در یکی از سایت‌های معرفی شده GISHE3) )انجام شود. خبرنگار ورزش سه نیز برای مشاهده فرآیند این فروش از ساعت 9 صبح اقدام به تهیه بلیت کرد. در اتفاقی جالب این سایت در آن زمان اعلام شده فرآیند فروش بلیت را صورت نمی‌داد و دقیقا از ساعت 09:06  صبح امروز این اقدام را صورت داد. بعد از ورود به سایت مربوط هر کاربر قادر به دریافت 5 بلیت طبق جایگاه درخواستی را داشت و در ازای هر بلیت درخواستی باید کد ملی جداگانه‌ای را درج می‌کرد.

 

بعد از انجام این اقدامات که زمانی کمتر از یک دقیقه را با توجه به درج کد امنیتی نیز می‌طلبید، ورود به سایت پرداخت آنلاین باید صورت می‌گرفت که نکته عجیب اینکه تنها در فاصله کمتر از دو دقیقه بعد از بلیت فروشی ورود به بخش خرید بلیت جایگاه غیرممکن و با پیام بلیت این بخش پایان یافت مواجه می‌شوید. مطمئنا اولین اقدام بعد از مشاهده این پیام برای مشتاقان حضور در استادیوم آزادی برای دیدن این بازی این است که انتخاب دوم خود را که روبروی جایگاه است را صورت دهید. بعد از انجام مراحل قبلی بار دیگر با پیام قبلی مبنی بر اتمام بلیت این بخش مواجه شدیم تا فروش بلیت در دو جایگاه مورد علاقه استادیوم آزادی در کمتر از 5 دقیقه به پایان برسد.

 

در حال حاضر فروش بلیت در بخش پشت دروازه و طبقه دوم در حال انجام است و با این سرعتی که انجام می‌شود انتظار می‌رود بلیت‌های طبقه دوم و پشت دروازه نیز پیش از پایان وقت اداری امروز پایان یابد. با توجه به اینکه برای خرید بلیت باید کد ملی هر فرد وارد شود، بعید است که در روز بازی شاهد فروش بلیت در بازار سیاه باشیم و مطمئنا با اقدامات فدراسیون فوتبال و مسوولان باشگاه جلوی این اتفاق در روز بازی گرفته خواهد شد.

 

البته شنیده ها از این حکایت دارد که حدود نیمی از بلیت ها روز بازی در ورزشگاه آزادی به صورت کاغذی فروخته خواهد شد چرا که بسیاری از هواداران روز بازی بدون بلیت به سمت آزادی خواهند رفت و مدیریت آن ها عملا غیرممکن خواهد بود و هرج و مرج به وجود می‌آید. از طرفی به نظر می‌رسد پرسپولیسی ها قصد دارند هرروز مقداری از بلیت های این بازی را به صورت الکترونیکی به فروش بگذارند و اکنون هم نزدیک به ۱۰ هزار بلیت فروخته شده است. البته نباید از نقص فنی سایت فروش بلیت الکترونیکی هم گذشت، این سامانه پیش تر در بازی پرسپولیس - الدحیل همین پیغام را برای کاربران منتشر کرد اما هم روز بازی بلیت فروخته شد و هم روز بازی ۱۰ هزار سکو خالی ماند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار