رئيس اتحاديه قصابان البرز اعلام كرد: خوراك دام مورد نياز دامداران بايد از خارج و آن هم با ارز آزاد وارد شود، البته دامداران حاضرند براي تامين خوراك دام خود اين مبلغ را پرداخت كنند ولي متاسفانه با اين شرايط هم خوراك دام وجود ندارد.
کد خبر: ۶۷۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 21 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ عباس ابراهيمي در مورد آخرين قيمت گوشت قرمز در بازار گفت:قيمت هر كيلو گوشت گوسفند ايراني ٧٠ هزار تومان و هر كيلو گوشت گوساله نيز ٦٥ هزار تومان است. 

ابراهيمي با اشاره به توزيع گوشت هاي منجمدي براي تنظيم بازار كه از آن تحت عنوان گوشت برزيلي نام برده مي شود افزود اين گوشت ها هيچ  کدام وارداتی نیست و لفظا به آنها گوشت یخ زده برزیلی می گویند و همه این گوشت ها محصولات داخلی و عمدتا گوشت دام های پیر است.

رئیس اتحادیه قصابان البرز افزود: این گوشت ها با قیمت هر کیلو ۳۰ هزار تومان، توسط قصابی ها و دیگر مراکز عرضه به فروش می رسد؛ البته مقدار این گوشت ها کم است و فقط در فروشگاه ها و مراکز دولتی توزیع می شود. 
ابراهیمی در خصوص واردات گوشت به کشور نیز خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از گوشت وارداتی به کشور از مغولستان و قرقیزستان تامین می شود؛ این گوشت ها که به نوعی گوشت گرم محسوب می شوند با قیمت ۴۰ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار