کد خبر: ۶۷۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 22 October 2018
سیدهاشم موسوی از آمادگی کامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در جهت همکاری با مجریان، متقاضیان و مدیران صنوف تولیدی و سرمایه‌گذاران بخش تولید و صنعت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: شهرک‌هـا و نواحی صنعتی از بستر مناسب و پتانسیل لازم سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه تولید برخودار است، لذا از کلیه متقاضیان و فعالین اقتصادی بخش صنعت، صنوف تولیدی دعوت می‌کنیم تا با حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در جهت توسعه و شکوفایی استان و به تبع کشورمان برداریم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکانات و شرایط خوبی جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش صنعت و اصناف تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است که امیدواریم با حمایت از تولید و صنایع خرد، کوچک و متوسط در جهت رشد و ارتقاء رونق اقتصادی و به تبع آن اشتغال اقدام نمائیم .
سیدهاشم موسوی گفت: زیرساخت‌ها و شرایط استقرار صنوف در شهرک‌های استان مهیا است و تمامی مزایای واحدهای صنعتی و تخفیفات و تشویقات مرتبط با آن مشمول صنوف تولیدی نیز خواهد شد و همچنین می توانند از خدمات حمایتی این شرکت نیز بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب‌ و کار است.
موسوی در خصوص واگذاری زمین در نواحی صنعتی نیز گفت: واگذاری زمین در نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیرساخت های ایجاد شده با قیمت بسیار پایین اخذ می شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً بصورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در نواحی صنعتی بصورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلند مدت از سرمایه گذاران اخذ می شود.
مدیرارشد شرکت شهرک‌های صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد  دارای 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دارد همه شهرک‌ها دولتی هستند و از این تعداد 14 شهرک و ناحیه صنعتی به بهره‌برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی و صنوف را در خود دارندکه همه 14 شهرک دارای امکانات زیر بنایی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار