مدیرکل اداره کل استاندارد استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرکل اداره استاندارد استان سمنان عنوان کرد: تا کنون ۲۸۵فقره بازرسی و نمونه برداری از فروشگاه ها صورت گرفته است. از بین کالاهای خارجی موجود در بازار تعداد کمی از آن ها دارای شناسنامه هستند. کیفیت کالاهای ایرانی با کالاهای خارجی تفاوت چندانی ندارد وکالاهای با کیفیت و استانداردی در ایران تولید میشود.
کد خبر: ۶۷۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 23 October 2018
 
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل اداره کل استاندارد استان سمنان در همایش روز جهانی استاندارد بیان کرد: استاندارد هیچ پایانی ندارد و همیشه رو به تعالی و بهبودی است. همه باید در طول شبانه روز فعال باشیم تا رو به جلو برویم و موفق گردیم.
 عباس رستمی گفت: شعار امسال روز جهانی استاندارد های بین المللی و چهارمین انقلاب صنعتی است.
 وی با اشاره به سیاست های دولت در خصوص حرکت به سمت دولت الکترونیک بیان کرد: در حال حاضر هفت سامانه الکترونیکی راه اندازی شده اند و نامه های کاغذی حذف شده  و بسیاری از هزینه های مربوطه کاهش یافته است .
راه اندازی این سامانه ها پاسخگویی را آسان تر و روند کاری را سریع تر ساخته است.
 مدیرکل اداره استاندارد استان سمنان عنوان کرد: تا کنون ۲۸۵فقره بازرسی و نمونه برداری از فروشگاه ها صورت گرفته است. از بین کالاهای خارجی موجود در بازار تعداد کمی از آن ها دارای شناسنامه هستند. کیفیت کالاهای ایرانی با کالاهای خارجی تفاوت چندانی ندارد وکالاهای با کیفیت و استانداردی در ایران تولید میشود.
 
عباس رستمی در پایان تصریح کرد: به امید روزی که زندگی همه ما در تمامی سطوح جامعه استاندارد باشد. 
 
*استاندارد نقطه اعتماد سازی*
 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش روز جهانی استاندارد در جمع صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ گفت: کالای استاندارد در جامعه موجب تقویت حس اعتماد عمومی است.باید اعتماد ملی و عمومی را در جامعه قدرت داد. استفاده از کالاهای ایرانی باید افزایش یابد که استاندارد در این روند نقش مهمی دارد.
 
وی گفت: این روزها باید در زمینه جلب اعتماد مردم گام برداشت و کیفیت، مطلوبیت، تامین رضایت مردم از نکات مهم توسعه هستند.
 
سعید ناجی تصریح کرد: استاندارد سازی باید در رفتار، سخن و نوشته ها نیز رعایت شود. فرهنگ استاندارد باید در تمامی زمینه ها رعایت شود نه صرف تولید کالا.
 
وی در پایان افزود: در حوزه استاندارد توجه به اخلاق، عقل، فرهنگ و تمدن کمک خواهد کرد که درست عمل کنیم و رونق، نشاط و توسعه نیز بیشتر خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار