رئیس دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، به منظور شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه سمنان در حوزه نفت ، تیم مدیریتی اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از ساختمان دانشکده نفت ، آزمایشگاه پردیس علوم و فناوریهای نوین و دانشکده مهندسی شیمی ، نفت و گاز دانشگاه سمنان بازدید کردند .
کد خبر: ۶۷۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 27 October 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، برای ایجاد آزمایشگاه های مرجع در خصوص سیالات حفاری به روز اعلام آمادگی کرد و خواستار ادامه روند همکاری وزارت نفت با دانشگاه سمنان شد .
دکتر سید صالح هندی مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران هم با اشاره به اینکه برای انجام پروژه های مختلف فقط به دنبال استفاده از ظرفیت های دانشگاهی پایتخت نیستیم گفت : بررسی پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه سمنان و برنامه ریزی برای استفاده دراز مدت از توانایی های علمی این دانشگاه در جهت برطرف کردن نیازهای صنعت نفت در بخش اکتشاف از اهداف حضور در دانشگاه سمنان است.
دکتر هندی با بیان اینکه دانشکده مهندسی نفت دانشگاه سمنان از پتانسیل های خوبی برخوردار است افزود : ما مشخصا در نظر داریم از ظرفیت های بخش اکتشاف نفت و گاز این دانشگاه استفاده کنیم .
وی گفت : بعد از بازدید و برگزاری جلسه با مسئولان دانشگاه در این حوزه مقرر شد در سه بخش با این دانشگاه همکاری داشته باشیم .
دکتر هندی با بیان اینکه در بخش همکاری های دانشجویی عناوین پایان نامه های دانشجویی مورد نیاز ما برای دانشگاه ارسال و پروپوزال های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری تهیه و قطعا در صنعت از آنها استفاده می کنیم .
وی با بیان اینکه در خلق و توسعه فناوری که بلند مدت تر هستند پتانسیل های خوبی در دانشگاه سمنان وجود دارد افزود : در بخش خدمات علمی و فناوری با توجه به تجهیزات و آزمایشگاه ها هم از این ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد .
در این جلسه دکتر فرامرز هرمزی رئیس پردیس علوم و فناوریهای نوین دانشگاه گزارشی از فعالیت ها و ظرفیت های این پردیس در حوزه نفت ارائه کرد .
جمعی از اساتید متخصص دانشگاه سمنان در این حوزه هم از ظرفیت ها و پتانسیل های علمی این دانشگاه در حوزه نفت و فعالیتهای مربوط به آن مطالبی بیان کردند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار