شهردار همدان گفت: استاندار همدان از موفق‌ترین استانداران کشور ارزیابی می‌شود و عملکرد خوب و قابل قبولی در بخش‌های مختلف داشته است.
کد خبر: ۶۷۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 31 October 2018
عباس صوفی گفت: فضای رشد، توسعه و پیشرفت همدان توسط محمدناصر نیکبخت استاندار دیار هگمتانه فراهم شده و وی در شاخص‌های پیگیری، برنامه ریزی، ارتباط با نمایندگان مجلس و وزارتخانه‌ها گام‌های بزرگی برداشته است..

به گزارش ایرنا، صوفیبا اشاره به سابقه درخشان مدیریتی استاندار همدان، بیان کرد: نیکبخت از بدنه وزارت کشور بوده و همه رده‌ها را طی کرده و در بدنه این وزارتخانه موفق عمل کرده است.

صوفی با بیان اینکه نیکبخت هماهنگی‌های زیادی را در رده‌های میانی و بین مدیران ایجاده کرده که قابل تقدیر است، افزود: فضای استان همدان، فضای همدلی و همراهی است و همه مردم و مسئولان به این نتیجه رسیده اند که همدان باید توسعه یابد.

شهردار همدان تاکید کرد: با تغییرات ایجاد شده در دوره مدیریتی نیکبخت، در حوزه‌های مختلف فضای رشد و توسعه فراهم شد و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

محمدناصر نیکبخت مسئولیت استانداری همدان را در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بر عهده داشته و در زمان استانداری بهروز مرادی معاون پشتیبانی این نهاد بود و همچنین سابقه مدیرکلی اقتصادی در استانداری‌های تهران و هرمزگان را در پرونده کار خود دارد.

وی تا زمان بازنشستگی در دولت محمود احمدی‌نژاد دارای پست معاونت استاندار بود و پس از روی کارآمدن دولت یازدهم بار دیگر مشغول به کار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار