رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی الزامات امنیتی کاربران کامپیوتر در این شرکت خبر داد و گفت: در راستای افزایش آگاهی افراد در خصوص امنیت در دنیای دیجیتال در محل کار و زندگی دیجیتال شخصی خود این دوره برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 31 October 2018
به گزارش روابط عمومی؛ لطف اله همتی رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان لطف اله همتی از برگزاری دوره آموزشی الزامات امنیتی کاربران کامپیوتر در این شرکت خبر داد و گفت: در راستای افزایش آگاهی افراد در خصوص امنیت در دنیای دیجیتال در محل کار و زندگی دیجیتال شخصی خود این دوره برگزار شد.
وی افزود: در این دوره ضمن پرداخت به اهمیت روش های حفاظت از دارایی های اطلاعاتی خود و نحوه اتصال ایمن به سیستم و اینترنت؛ به افزایش دانش امنیت اطلاعات نیز پرداخته شد.
این مقام مسئول افزود: در این دوره آموزشی کارکنان با تعاریف و مفاهیم نحوه ایمن سازی سیستم عامل، حفاظت از سیستم ها توسط ضد ویروس ها، رمز نگاری اطلاعات، رمزارزها و باج افزارها آشنا شدند.
همتی ابراز امیدواری نمود: با اجرای فرآیند شناسایی تهدیدات سایبری شاهد نتایج مثبتی از جمله ارتقای سطح امنیتی کاربران رایانه های شخصی و سازمانی باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار