رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:کمالی: جهانگیری مامور اصلاح طلبان در دولت نیست/واکنش رحیم پور ازغدی به شعارهای ساختار شکنانه/جهانگیری: در نحوه تخصیص ارز زائران اربعین اشتباه کردیم! و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 02 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کمالی: جهانگیری مامور اصلاح طلبان در دولت نیست

حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار درباره بروز چنین رفتارهایی و اصرار برخی اصلاح طلبان برای خروج جهانگیری از دولت به خبرآنلاین گفت:آقای جهانگیری از طرف اصلاح طلبان به همکاری در دولت مامور نشده که حال خروج شان به نظر اصلاح طلبان وابسته باشد، ایشان به دلیل ارتباط کاری و آشنایی که با آقای روحانی داشتند به عنوان همکار ایشان در دولت برگزیده شدند و همکاری خود را تا امروز ادامه دادند.این طور نبوده که اصلاح طلبان برای همکاری با دولت تصمیمی گرفته و فردی را برای حضور در دولت انتخاب کرده باشند، حال بعد از مدتی که این فرد در تعاملات خود با دولت با مشکل مواجه شده، همکاری کردن یا نکردن ایشان با دولت را به عنوان فاصله گرفتن اصلاح طلبان از دولت در نظر بگیریم.

واکنش پلیس به فیلم زیرگیری مأموران

رئیس پلیس راه مازندران:این حادثه در ۲ مرداد ۹۷ در جاده هراز محدوده سه راهی بلده رخ داده است.راننده متخلف نیسان که از سوی ماموران حاضر در محل جریمه شده بود، به عمد دو پلیس راهنمایی و رانندگی را زیر می‌گیرد.در این حادثه دو مامور به شدت مجروح می‌شوند و راننده خاطی نیز دستگیر و روانه زندان می‌شود/باشگاه خبرنگاران

روحانی: اروپا در برابر یک‌جانبه‌گرایی آمریکا با ایران همکاری کند

رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رفتار دولت آمریکا ثبات بین‌المللی را به خطر می‌اندازد از اروپا خواست تا در برابر یک‌جانبه‌گرایی واشنگتن با ایران همکاری کند.حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در یادداشتی که در نشریه 'فایننشال تایمز' منتشر شد، تصریح کرد: همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و اروپا منافع طولانی‌مدت دو طرف را تأمین می‌کند و ضامن صلح و ثبات بین‌المللی خواهد بود./ایرنا

اظهارات نماینده ای که دست روحانی را بوسید

عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی درباره فیلم پرحاشیه‌ای که نشان می‌دهد او دست رئیس‌جمهور را بوسیده است، گفت: آقای روحانی استاد راهنمای من در دانشگاه بودند، ایشان رای ملت را دارند، تنفیذ رهبری را دارند، بزرگ‌ترین اعتبارات را دارند. من اگر هم دست ایشان را می‌بوسیدم به آن افتخار می‌کردم.فیلم دست بوسی این نماینده در حاشیه حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای یافته و نظرات مخالف و موافق فراوانی را در پی داشته است.

عضو شورای شهر تهران: اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نمی‌کنند

عضو شورای شهر تهران درحالی که بیان می کند که اصلاح طلبان از دولت روحانی عبور نکرده‌اند، بیان می کند: «عملکرد دولت، عملکرد اصلاح‌طلبان نیست.»«زهرا صدراعظم نوری»، عضو شورای شهر تهران گفت‌وگویی با روزنامه آرمان داشته است که در از موضوع عبور اصلاح طلبان از دولت روحانی سخن گفته است.این عضو شورای شهر تهران بیان می کند: اصلاح‌طلبان به عنوان دلسوزان نظام و کشور همواره در تلاش برای حمایت از دولت هستند و به عنوان افرادی که با درایت و اندیشه به مسائل می‌پردازند و به دنبال اصلاح رویه‌ها در کشور هستند با پیشنهادها و انعکاس نقطه نظرات، دولت را پشتیبانی می‌کنند. موضوعاتی که مطرح می‌شود اصلاح‌طلبان از روحانی عبور کرده‌اند، به طور کل حرف غلطی است. با توجه به شرایط فعلی شاید افرادی در داخل و خارج از کشور از روی ناآگاهی بر این شایعات دامن می‌زنند، اما صحت ندارد.نوری همچنین درپاسخ به اینکه چرا اینطور فرض می شود که اصلاح طلبان از دولت عبور کرده و با آن مشکل دارند، گفت: این افراد فقط به دنبال ایجاد تفرقه در میان مردم هستند. با توجه به شرایط فعلی که در داخل کشور با مسائل اقتصادی رو‌به‌رو هستیم که معیشت مردم را تحت فشار و مسائل بیرون هم در بُعد سیاسی به شدت بر کشور تحمیل شده است، موجب ایجاد مشکلاتی شده است. بنابراین باید در تلاش باشیم تا وحدت و همبستگی را در داخل افزایش دهیم تا ضربه کمتری خورده و فشارهای بیرونی بر ما کمتر اثر بگذارد. لذا با توجه به شرایط فعلی همگی باید به یکدیگر کمک کرده و به دولت به عنوان قوه مجریه کشور کمک کنیم.

واکنش رحیم پور ازغدی به شعارهای ساختار شکنانه

رحیم پور ازغدی گفت: دشمنان نمی توانند ملت ایران، عراق و سوریه را با یکدیگر درگیر کنند. خون بچه های ما بود که در عراق و سوریه اثر کرد و آن ها به پول ما احتیاج ندارند. عده ای در داخل گفتند سوریه را رها کن فکری به حال ما کن، خاشقچی را رها کن فکری به حال ما کن.

واکنش هند به ادعای معافیت از تحریم‌های ایران

سخنگوی وزارت خارجه هند در پاسخ به پرسش ایرنا درباره آخرین تصمیمات این کشور درباره واردات نفت از ایران پس از آغاز تحریم های آمریکا در 4 نوامبر (13 آبان) گفت: هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی واشنگتن مبنی بر معافیت هند از تحریم های ایران دریافت نکرده ایم.راویش کومار در حاشیه نشست مطبوعاتی هفتگی خود با مطبوعات در پاسخ به سوال ایرنا درباره سیاست هند در خصوص تهدیدهای آمریکا مبنی بر اعمال فشار بر کشورهای جهان برای قطع واردات نفت از ایران پس از آغاز دوباره تحریم های نفتی آمریکا افزود: هیچ نکته مشخصی در این خصوص نمی تواند ارائه کند چرا که دهلی نو هنوز هیچ پیام رسمی در این خصوص از آمریکا دریافت نکرده است.سخنگوی وزارت خارجه هند اظهار داشت: اما شما می دانید که ما مذاکرات گسترده ای نه تنها با آمریکا بلکه با ایران و سایر کشور ها در خصوص این مساله داشته ایم. تا آنجایی که به آمریکا مربوط می شود آنها کاملا از نگرانی های ما با خبر هستند و نیاز ما به نفت را درک می کنند. نفت برای ادامه رشد اقتصادی هند بسیار حیاتی است.وی خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این اعلام شد، ما از موضع آمریکا که توسط مایک پمپئو وزیر امور خارجه این کشور اعلام شده است، آگاه شده ایم. آمریکا اعلام کرده است که هدف از تحریم ها علیه ایران ضربه زدن به هند نیست.

هاشم‌زایی: حمایت از روحانی کاملا درست بود

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی کاملا درست بود حتی نمی‌توانیم بگوییم چرخش داشته است چون روحانی هیچگاه مشی اصلاح‌طلبی نبودو نمی‌توان از او توقع مشی اصلاح‌طلبی داشت.عبدالرضا هاشم زایی نماینده اصلاح طلب مردم تهران و عضو فراکسیون امید در این رابطه به خبرآنلاین گفت: بحث احمدی نژادی دیگر به نظرم منتفی است چرا که مردم یک بار طعم احمدی نژاد را چشیده اند لذا بعید می دانم فردی با ویژگی های ایشان بتواند امور قوه مجریه را به دست بگیرد. حتی نهادها و جریان هایی هم که از احمدی نژاد حمایت کرده بودند هم بعید است باردیگر به فردی با آن ویژگی ها پرو بال بدهند.او ادامه داد: اما درمورد اختلافات موجود در میان اصلاح طلب ها باید گفت ریشه اختلافات در درون اصلاحات را چه میان آنهایی که از ابتدا اصلاح طلب بودند و چه آنهایی که بعدا اصلاح طلب شدند در عملکرد دولت است. این بحث به صورت جدی در میان اصلاح طلب ها چه بیرون مجلس و چه درون مجلس مطرح است که ما چقدر قرار است برای عملکرد روحانی هزینه بدهیم؟ این مسئله موجب می شود یکسری اختلاف دیدگاه در میان اصلاح طلب ها به وجود بیاید.

تشکیل نخستین یگان حفاظت حرم رضوی

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار علی اکبر افراسیابی با حکم فرمانده ناجا به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی منصوب و معارفه شد. تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم با تأکید بر اینکه حرم مطهر رضوی همواره مورد هدف دشمنان قرار داشته است، گفت: بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) دستگاه انسان سازی و مقاوم سازی و محلی برای تربیت انسان‌هایی با اراده پولادین است، از کنار این مضجع نورانی شهید حججی‌ها و دیگر شهیدان و جانبازان گرانقدر به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند و به همین دلیل همواره این بارگاه نورانی مورد خشم دشمنان قرار دارد. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می‌شود، گفت: دلیل تشکیل این مجموعه، پیگیری قانونمند فعالیت‌هایی است که صبغه انتظامی دارند./آستان نیوز

آیت الله مکارم: ۱۳ آبان می‌آید و اتفاقی برای کشور نمی‌افتد

آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل در قم عنوان کرد: دشمن تمام راه‌ها برای فشار به ایران را امتحان کرده است و به بن‌بست رسیده، تحریم آخرین حربه آمریکا است که ان‌شاءالله در آن نیز شکست می‌خورد. ایشان در این دیدار گفتند: 13 آبان می‌آید و اتفاقی برای کشور نمی‌افتد و دشمن از تحریم که آخرین حربه خود است ناامید می‌شود، البته ناکامی دشمن در گرو این است که تمام مردم و مسئولین با یکدیگر متحد باشند. آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: باید مردم را متوجه کرد که آن چیزی که در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی علیه کشور و انقلاب اسلامی منتشر می‌شود، دروغ است.

فردوسی‌پور دادگاهی شد

در روزهایی که برنامه ۹۰ سوژه داغ رسانه‌های کشور است و روی آنتن نمی‌رود او صبح دوشنبه گذشته برای ادای توضیحات به دادسرای رسانه رفت. عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ این‌روزها روی دور بدشانسی است انگار! او در روزهایی که برنامه ۹۰ روی آنتن نمی رود، درست دوشنبه گذشته ناچار شد ساعاتی برای ادای توضیحات در دادسرای رسانه باشد. شاکی جدید عادل فردوسی‌پور البته اصلا ارتباطی با دعواهای اخیرش نداشت بلکه مدیران شرکتی بودند که چند هفته قبل عادل گزارشی از آنها در برنامه اش پخش کرد. ماجرای باشگاهی در گرجستان که مالک خانم آن از فردوسی‌پور شکایت کرده است دلیل احضار او بود. در برنامه ۹۰ این شرکت متهم به انتقال غیرقانونی بازیکنان به گرجستان شده بود. البته این نحستین باری نیست که فردوسی پور به دادگاه می رود و بارها با شکایت اهالی فوتبال او برای برنامه ۹۰ احضار شده است./خبرآنلاین

واکنش گیهان به ماجرای دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی

روزنامه کیهان در خبری به نقل از جهان نیوز نوشت: آیت‌الله شبیری زنجانی تنها به خاطر روابط فامیلی با عبدالله نوری، دعوت منزل او را پذیرفته و اطلاعی از دیگر میهمانان حاضر در منزل ایشان نداشته و در ابتدای دعوت چنین مسئله‌ای مطرح نبوده است. آیت‌الله شبیری‌زنجانی از انتشار خبر این میهمانی ناراحت هستند و قبل از این نیز خواستار عدم انتشار رسانه‌ای این دیدار بوده‌اند. برخی خبر‌ها حاکی از این است که حلقه نفاق شامل محمد خاتمی، عبدالله نوری و کرباسچی، آیت‌الله شبیری زنجانی را در ماجرای ملاقات اخیر مقابل عمل انجام شده و در رودربایستی قرار داده‌اند. اما فارغ از صحت و سقم این خبر، ایشان مشخصا از خاتمی توضیح بخواهد که آیا بار‌ها در جلسات خصوصی گفته که ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ دروغ بود یا نه؟ اگر گفته - که بار‌ها اذعان کرده و مشابه همین اعتراف را تاج‌زاده در ویدئوی معروف دارد - چرا با یک پیش‌فرض دروغ و علم به دروغ بودن مدعای تقلب، ۸ ماه در مرکزیت مجمع روحانیون، نقش هیزم‌کشی برای آشوب و ناامنی را در خدمت نقشه براندازی اسلام و جمهوری اسلامی (به نیابت از آمریکا و انگلیس و اسرائیل) ایفا کرده‌اند؟ قطعا با صحنه‌سازی و گرفتن عکس با یکی از مراجع نمی‌توان آن جنایت‌ها و خیانت‌های مسلم، ازجمله زیر پا گذاشتن حقوق ۲۴/۵ میلیون نفر و ظلم و تهمت به نظام اسلامی، و گستاخ و امیدوار کردن دشمنان یک ملت را لاپوشانی کرد و اصطلاحا غسل تعمید انجام داد.

چرا دستگاه‌ها سکوت کردند تا این همه ویلای غیرمجاز در فشم ساخته شود؟

مسعود کرمزاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در مورد برخی مطالب عنوان شده در رسانه ها با موضوع ساخت ساز غیر مجاز در اراضی این منطقه گفت: چند روز قبل رسانه های مختلف اقدام به انتشار گزارشی در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی منابع طبیعی بخش رودبارقصران منتشر کردند. شهردار اوشان، فشم، میگون ادامه داد: در این گزارش به نوعی نوک پیکان به سمت شهرداری اوشان فشم میگون بود، در حالی که باید به عرض برسانم طبق اسناد موجود در شهرداری برای ۶ مورد از ۸ پلاک ثبتی مشابه داخل محدوده، در سال ۱۳۸۸ پروانه ساخت و متعاقبا عدم خلاف نیز صادر شده است، اما پس از یک دهه، اخیرا اداره منابع طبیعی در مراجع قضایی علیه مالک طرح شکایت کرده است، که در مرحله رسیدگی است. کرمزاده گفت: این در حالی است، که تا این لحظه هیچگونه حکمی از سوی مراجع قضایی مبنی بر قلع و قمع و یا پیشگیری از صدور عدم خلاف و پایان کار به این مجموعه (شهرداری) ابلاغ نشده است. وی افزود: از طرفی سوال این جا است، که اگر قرار بود به جای بنای احداث شده، ماکت هم ساخته شود، چیزی بالغ بر ۴ سال زمان لازم بود و اگر احداث این بنا غیرقانونی صورت گرفته است، چگونه ارگان ها وسازمان های مختلف در طول سال های اخیر به این ساخت و ساز واکنش نشان ندادند.

آشنا: دم خروس بیرون زد

حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در حساب توئیتری خود نوشت: بعد از شکست طرح «الف» (7 آبان) کیس‌سازی برای همراه کردن اروپا با تحریم غیرقانونی آمریکا با بهانه تروریسم کلید خورد. اعتراف موساد و تبریک زود هنگام پمپئو دم خروس را نشان داد. خلاص کردن عربستان از فشار بین المللی قتل خاشقجی هدف دیگر این توطئه است؛ غافل از آنکه دست ایران پر است و موساد کیس سوخته را حراج کرده است.

جهانگیری: در نحوه تخصیص ارز زائران اربعین اشتباه کردیم!

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: به آقای جهانگیری گفتم، بهتر نبود همین داخل ایران به هر زائر اربعین ۱۰۰ دلار می دادید؛ جواب داد قبول دارم ما اشتباه کردیم! احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود، به مشکل تخصیص ارز به زائران اربعین پرداخت. امیرآبادی در این مطلب آورده است: روز رای اعتماد به آقای جهانگیری گفتم فقط یک نفر ۲۰۰ میلیون یورو ارز گرفته برده آزاد فروخته؛ بهتر نبود همین داخل ایران به هر زائر اربعین ۱۰۰ دلار می دادید، هم عزت ایرانی حفظ می شد، هم مردم اذیت نمی شدند؛ جواب داد قبول دارم ما اشتباه کردیم!

حیوان‌گردی؛ کسب و کار جدید در پارک‌های تهران

درآمدروزانه حاصل آن بیش از سایر مشاغل تعریف نشده اجتماعی است، ‏یعنی چیزی حدود ١٠٠‌ هزار تومان برای هر ساعت گشت‌وگذار.یک حیوان‌گرد می‌گوید: روزانه اگر شرایط جور باشد یکی دو حیوان را در پارک‌ها و پیاده‌رو‌ها می‌چرخانم و چیزی حدود ‌‏٢٠٠ تا ٣٠٠‌هزار تومان دریافت می‌کنم. البته قیمت حیوان‌گردانی با توجه به قیمت و نژادشان تعیین ‏می‌شود.» یکی از صاحبان سگ می‌گوید: برای یک‌ساعت‌ونیم ١٢٠‌ هزار تومان توافق کرده‌ایم. البته این ‏گشت‌وگذار باید با بازی‌های آموزشی مانند حرف گوش‌کردن و انتخاب سرویس بهداشتی و... همراه باشد/ شهروند

باید غیر خودی ها را به رسمیت بشناسیم

گنجی فعال سیاسی اصولگرا گفت: دشمنان موضوعات و مطالبی درست می کنند و ما بدون توجه به آن چون می بینیم با ذائقه سیاسی ما هماهنگی دارد، منتشر می کنیم. به همین سبب در ماجرای حقوقهای نجومی نیز بزرگنمایی صورت گرفت. مشکلات اقتصادی وجود دارد اما 90 درصد کسانی که در اعتراضات دی ماه پارسال در برخی شهر ها حضور داشتند مشکل اقتصادی نداشتند. اگر در حال جنگ با دشمن نبودیم، اف.ای.تی.اف خوب بود اما هم اکنون بخشی از نهادها و سازمانها تحریم هستند و دیگر بخشهای این نظام نمی توانند طبق این قرارداد با آنها کار کنند. باید غیر خودی ها را به رسمیت بشناسیم و حرف آنها را گوش کنیم اما اینکه آنها را شهروند درجه دو حساب کنیم و سخنان آنها را نشنونیم و به سوی دیگر هل بدهیم درست نیست./ایرنا

تکذیب اخبار مرگ رئیس‌جمهور گابن در ریاض

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد اخبار منتشرشده از سوی یک شبکه تلویزیونی کامرون درباره مرگ رئیس‌جمهور گابن، نادرست است. فعالیت یک شبکه تلویزیونی در کامرون، بعد از انتشار گزارشی اشتباه درباره مرگ رئیس‌جمهور گابن برای ۶ ماه به حالت تعلیق درآمد. خبرگزاری فرانسه با گزارش این خبر نوشت «علی بونگو اوندیمبا»، رئیس‌جمهور گابن به دلیل خستگی مفرط در بیمارستانی در عربستان سعودی بستری شده است. شبکه تلویزیونی «Vision 4» که گمان می‌رود نزدیک به دولت کامرون است روز شنبه ادعا کرده بود که «علی بونگو اوندیمبا» در عربستان فوت کرده است. «بونگو» ۵۹ ساله که برای شرکت در کنفرانس سرمایه‌گذاری ریاض به عربستان سعودی سفر کرده بود چهارشنبه هفته گذشته بیمار و در بیمارستان بستری شد./ خبرگزاری فرانسه

کارکنان گوگل دست از کار کشیدند

کارکنان گوگل در شعبه‌های این شرکت در سراسر جهان در اعتراض به نحوه رفتار شرکت با همکاران زنشان دست از کار کشیده‌اند. آنان خواستار تغییر در نحوه رسیدگی به شکایات مربوط به بدرفتاری جنسی هستند که در حال حاضر منحصر به ارجاع به محاکم قضایی است. کارکنان گوگل گفته‌اند که باید شکایات جنسی در داخل شرکت بررسی می‌شود و حتما به شکل دادخواست تسلیم محاکم قضایی نشود. انگیزه این اعتراضات افشای این موضوع بوده که اندی روبین، از مدیران سابق شرکت، با دریافت نود میلیون دلار بازخرید شد. علت بازخرید شدن آقای روبین شکایت قابل رسیدگی علیه او در مورد بدرفتاری جنسی بوده است. او این اتهام را نادرست خوانده است./ بی‌بی‌سی

کراوات شریعتی را که حذف کردیم مشکلات اصلی کشور حل شد

خوشبختانه یکی از مشکلات اصلی کشور حل شد. چند روز قبل، اتاق فکر یکی از دانشگاه‌های ساری توانست با جلسات مستمر و بهره‌گیری از توان علمی نخبگان، با حذف کراوات از مجسمه دکتر شریعتی، توان علمی کشور را ده، بیست برابر کند. اما این پایان کار نیست. وقتی می‌شود با همین درایت و هوشمندی، معضلات کشور را حل کرد، ما چرا نکنیم؟! مدت های زیادی بود که مسأله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها مطرح می‌شد و هر بار مسئولان اشاره می‌کردند که زیرساخت لازم فراهم نیست، ، غافل از اینکه مشکل زیرساختی اصلی خود بازیکنانند. اگر بخواهیم دقیق‌تر آدرس بدهیم ایراد اصلی کشکک زانوی بازیکنان است. در وضعیت فعلی که پرسپولیس هم برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، الان بهترین زمان است که زیرساخت لازم فراهم شود. اگر بتوانیم در این بازه یکی دو هفته‌ای، سریعاً کشکک زانوی بازیکنان را با یک عمل جراحی حذف کنیم، بانوان ما براحتی می‌توانند در ورزشگاه ها حاضر شوند. صدا و سیما هم اهل سوسول بازی نیست و جای کراوات یکدفعه برنامه و مجری و هرچیزی که هست را با هم حذف می‌کند. حالا پیشنهاد ما این است که اصلاحات را یک لایه هم جلوتر ببرند، اصلاً بیایند یک مدت کل شبکه‌ها را حذف و دوباره برفک پخش کنند/ایران

منقل خانه‌ها پلمب شد

سه پاتوق مواد مخدر در بیرجند پلمب شد و تعدادی از گردانندگان این خانه های سیاه دستگیر شدند. اولین پاتوق در نزدیکی هسته مرکزی شهر بود. سرکشی های متعدد از پاتوق نشان می داد این خانه محل استعمال مواد مخدر است. زن و شوهر به همراه دختر 27 ساله خود، خانه ای برای مصرف شیشه و کراک مشتری هایشان فراهم کرده بودند. دومین پاتوق که با مشارکت اهالی یکی از کوچه های خیابان مدرس شناسایی شده بود با حضور جانشین دادستان در دادگاه انقلاب استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و پلیس مبارزه با مواد مخدر بسته شد/خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار