کد خبر: ۶۷۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 13 November 2018
به گزارش تابناک سمنان ، در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در استان سمنان، نخستین دوره آموزشی سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب و امور مشترکین ( ساماب ) ویژه مسئولین دفاتر پستی شهری و روستایی در شرکت آب منطقه ای برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، ایرج حیدریان در آغاز بکار نخستین دوره آموزشی سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب و امور مشترکین گفت: این سامانه جهت نظام مند نمودن فرآیندهای رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع و ایجاد بستر ارتباطی استعلامات و تسهیل فرآیند اداری با سایر سازمان ها در این شرکت راه اندازی شده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به اهداف پیاده سازی سامانه ساماب در این شرکت افزود: اجرای سیاست های دولت الکترونیک از طریق دفاتر پیشخوان، استفاده از تکنولوژی و روش های جدید در تبادل اطلاعات و سرعت بخشیدن به فرآیند خدمات رسانی مناسب تر به بهره برداران و مشترکان گرامی، بخش مهمی از اهداف راه اندازی سامانه ساماب در شرکت آب منطقه ای سمنان بوده است.
وی در ادامه سخنانش به بخش مهم دیگری از ظرفیت های این سامانه نظیر پایش مستمر و آنلاین خدمات ارایه شده و کنترل وضعیت منابع آبهای سطحی و زیرزمینی اشاره کرد .
شایان ذکر است در آغاز بکار نخستین دوره آموزشی سامانه ساماب به مسئولین دفاتر پستی استان سمنان، مشیری مدیر کل پست استان، مسئولیین دفاتر پستی شهری و روستایی و همچنین نمایندگان ادارات امور منابع آب شهرستانهای گرمسار، سمنان ومهدیشهر نیز حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار