کد خبر: ۶۸۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 22 November 2018
به گزارش تابناک سمنان ، مراسم باشکوه تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان گرمسار در سال 1396-1397 در تالار فرهنگیان برگزار شد.
دکتر غلامرضا کاتب  نماینده ی مجلس شورای اسلامی در سخنانی بیان کرد : نظام تعلیم و تربیت و فعالان آن حوزه ، جایگاه ویژه ای در جامعه داشته و رشد وتوسعه ی کشور مدیون آنها می باشد . وی در ادامه افزود : ارج نهادن به مقام شامخ فرهنگیان  و بهره گیری از دانش آنها می تواند ما را در رسیدن به توسعه ی همه جانبه ی کشور یاری نماید . دکتر کاتب همچنین بیان کرد : تربیت فرزندان  این سرزمین بر عهده ی نظام آموزش و پرورش است که وظیفه ای بس مهم می باشد .
علی زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت ومیلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)  اظهار داشت :  پیشکسوتان فرهنگی  گنج های نظام تعلیم  وتربیت هستند و مشاوران توانمند در این عرصه هستند . وی درادامه افزود: فعالان حوزه ی تعلیم وتربیت هیچ وقت بازنشسته نمی شوند  و چون چشمه ای جوشان همیشه  تشنگان علم ودانش را سیراب می کنند . علی زمانی در پایان گفت : تعامل بیشتر با پیشکسوتان عرصه ی تعلیم و تربیت راهگشای ما در توسعه ی آموزشی و پرورشی می باشد .
مهندس علی محمدی معاون پشتیبانی وتوسعه ی مدیریت در مصاحبه ای با روابط عمومی بیان کرد : پیشکسوتان فرهنگی کوهی از علم وتجربه هستند و ارج نهادن به  آنان  ، احترام به  علم  و دانش است . وی، تعامل بیشتر پیشکسوتان فرهنگی با  نظام آموزش و پرورش را خواستار شد . محمدی در پایان گفت : معلمی شغل پیامبران خدا می باشد و آنهایی که در حوزه ی تعلیم وتربیت فعالیت دارند از اجر دنیوی واخروی نصیبشان خواهد شد   .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار