کد خبر: ۶۸۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 26 November 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، مذاکرات انجام شده با مسئولان دانشگاه کبانسگان مالزی مقرر شد همکاریهای علمی – پژوهشی دانشگاههای سمنان و کبانسگان مالزی در زمینه تغییر اقلیم گسترش یابد .
 دکتر محمد رحیمی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان و عضو تیم نویسندگان گزارش های تغییر اقلیم سازمان ملل متحد IPCC  که به نمایندگی از دانشگاه سمنان در کارگاه آموزشی علم و فنآوری تغییر اقلیم آسیا که با حضور 18 کشور آسیایی در شهر کوالالامپور برگزار شد شرکت و ضمن ارائه سخنرانی در مورد ششمین گزارش ارزیابی تغییر اقلیم کره زمین، در خصوص همکاری های علمی بین دانشگاه سمنان و دانشگاه کبانسگان نیز  با برخی از اساتید و مسئولان موسسه تغییر اقلیم آن دانشگاه برای گسترش همکاریها گفتگو کرد .
اساتید و مسئولان مرکز مطالعات تغییر اقلیم دانشگاه کبانسگان مالزی نیز برای ایجاد و توسعه همکاری های متقابل آموزشی و پژوهشی با دانشگاه سمنان اعلام آمادگی کردند .
دکتر رحیمی ابراز امیدواری کرد: همکاری های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه سمنان و دانشگاه کبانسگان هر چه زودتر عملیاتی و ضمن مبادله استاد و دانشجو پروژه های مشترک هم در زمینه تغییر اقلیم تعریف و اجرا شود .
در حاشیه این گفتگو نشان دانشگاه سمنان به رسم یادبود به پروفسور Joy Jacqueline Pereira  مدیر مرکز آسیایی علم و فنآوری اقلیم آسیا این دانشگاه اهدا شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار