رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میامی :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه با توجه به بارندگی های اخیر و بازدیدهای انجام شده از بند خاکی کال الحد مشخص شد بند مذکور حدود 15000 متر مکعب آبگیری شده است.
کد خبر: ۶۸۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 27 November 2018
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میامی محمدعلی رضایی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه با توجه به بارندگی های اخیر و بازدیدهای انجام شده از بند خاکی کال الحد مشخص شد بند مذکور حدود 15000 متر مکعب آبگیری شده است.
 وی افزود: این بند علاوه بر کنترل و مهار سیلاب نقش موثری در تامین آب شرب تغذیه سفره­های زیرزمینی و آفزای آب چاه و قنوات داد .
وی بابیان اینکه توسعه طرح‌های آبخیزداری در دستور کار منابع طبیعی میامی قرار دارد، افزود: با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر و برداشت‌های بی‌رویه از منابع زیرزمینی اجرای طرح‌ها آبخیزداری می‌تواند به افزایش تغذیه منابع زیرزمینی منتهی شود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی بابیان اینکه اجرای طرح‌های آبخیزداری تأثیر بسزایی در پوشش و پویایی عرصه‌های منابع طبیعی دارد، ابراز داشت: ذخیره نزولات آسمانی در لایه‌های زیرزمینی از دیگر مزایای طرح آبخیزداری محسوب می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار