سرپرست استانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست استانداری سمنان گفت: در روز های ۱۳ و ۱۴ آذرماه دکتر حسن روحانی به زادگاه خود استان سمنان سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 03 December 2018
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان ، سعید ناجی با اعلام این خبر بیان کرد: در روز های سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ آذرماه رییس جمهور به همراه کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر خواهد کرد.

 وی ادامه داد: در این سفر دکتر روحانی در شهرستان شاهرود با مردم انقلابی استان سمنان دیدار خواهد داشت.

 وی ضمن دعوت از همه مردم استان سمنان جهت حضور پرشور در دیدار مردمی رئیس جمهور، بیان کرد: همه مردم با حضور پرشور و استقبال بی نظیر از کاروان دولت دوازدهم همه نقشه های بد خواهان نظام را بی اثر خواهند کرد.

 ناجی ادامه داد: بدخواهان نظام امروز در حال تبلیغ عدم همدلی مردم با دولت هستند تا از این راه به انقلاب ضربه وارد کنند که حضور مردم در همه عرصه‌ها این توطئه‌های دشمن را خنثی می کند.

 وی اضافه کرد: سخنرانی در اجلاس سراسری نماز، حضور و سخنرانی در یکی از دانشگاه های استان به مناسبت روز دانشجو، شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه ها از دیگر برنامه های رییس جمهور در این سفر است.

 سرپرست استانداری سمنان بیان کرد: رییس جمهور در نشستی با نخبگان علمی، سیاسی، فرهنگی و صنایع استان خواهد داشت.

 ناجی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده طرح ها و پروژه هایی با اعتبارات لازم پیش بینی شده است که در این سفر با حضور وزیران از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

 سرپرست استانداری سمنان این طرح ها را شامل طرح های عمرانی، آموزش عالی، آموزش و پرورش، منابع آب، حمل و نقل و... عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار