کد خبر: ۶۸۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 03 December 2018
به گزارش روابط عمومی آبفای استان پیرو انعقاد تفاهمنامه فی مابین اداره کل آموزش و پرورش و آبفای شهری استان سمنان جشنواره هماهنگ استانی " نخستین واژه آب" در دبستان شهید حسنان سرخه برگزار گردید .
در این جشنواره که با هدف آموزش و آشنایی دانش آموزان مقطع اول ایتدایی با مسایل استفاده صحیح از آب برگزار گردید پس از اجرای برنامه های متنوع شعرخوانی ، دکلمه و سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان ، مهندس فیض مدیرآبفای سرخه طی سخنانی با اشاره به وضعیت آب در شهر سرخه توصیه هایی را برای استفاده بهینه از آب برای دانش آموزان بیان نمودند . در پایان برنامه هدایایی نیزبه رسم یادبود به تمامی دانش آموزان مقطع اول ابتدایی اهدا گردید .همچنین مدیر آبفای سرخه با حضور در دفتر مدرسه و دیدار با کادر آموزشی و معلمان در خصوص اهمیت موضوع آموزش پایه برای نهادینه شدن فرهنگ صحیح استفاده از آب صحبت نمودند .
قابل ذکر است در حاشیه برگزاری جشنواره " نخستین واژه آب" با همکاری آبفای سرخه و مدیریت آموزشگاه شهید حسنان ، مسابقه صرفه جویی در مصرف آب برگزار گردید .
در این مسابقه که بین ۱۲۰ دانش آموز از پایه های دوم تا ششم شرکت نمودند به ۱۰ نقاشی برتر ( هر پایه تحصیلی ۲ نفر) هدایایی از سوی آبفای سرخه توسط مهندس فیض تقدیم دانش آموزان منتخب گردید .
در خاتمه مدیر آبفای سرخه از معلمان و اولیا مدرسه برای بازدید از تاسیسات آب سرخه دعوت نمودند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار