کد خبر: ۶۸۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 09 December 2018
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مصرف گاز این استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به میزان هفت درصد کاهش یافته است. 
وی ادامه داد: با وجود کاهش در میزان مصرف گاز در 6 ماه اول امسال در مهر و آبان ماه 97 میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش یافته است. پیش بینی می شود در فصل سرما مصرف روزانه گاز استان سمنان به بیش از پنج میلیون مترمکعب در روز برسد و مصرف بهینه گاز از سوی شهروندان مانع افت فشار گاز در نواحی سردسیر می شود.
وی اظهار داشت: شرکت گاز استان سمنان به منظور رفاه حال مشترکان گاز، تمهیدات و اقدام های لازم را در آستانه فصل سرما انجام داده و در آمادگی مطلوبی به سر می برد.
شریفی نژاد تصریح کرد: سرویس، تعمیر و تمیزکاری تاسیسات گازرسانی، تعویض قطعه ها و تجهیزات، مهیا کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی، بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ازجمله اقدام های پیشگیرانه شرکت گاز برای مقابله با حوادث احتمالی است.
وی اضافه کرد: به منظور افزایش میزان آمادگی کارکنان شرکت گاز در مواقع بحرانی در فصل سرما برای خدمت رسانی به مردم، دوره های آموزشی مناسب و مانور را با مشارکت سازمان‌ های مربوطه برگزار کرده است.
شریفی نژاد با اشاره به زیرساخت های فراهم شده در این استان گفت: ریسک تامین انرژی گاز در استان در کمترین حد ممکن است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پایان گفت: شرکت گاز تمامی تلاش خود را برای استمرار جریان گاز مشترکان در فصل سرما بکار گرفته است. در استان سمنان 100 درصد خانوارهای شهری و 84 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. در فصول گرم سال 70 درصد گاز استان سمنان در بخش های صنعت و نیروگاهی صرف تولید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار