به گزارش تابناک سمنان: با توجه به موقعیت ویژه استان سمنان بالاخره ، علیرضا آشنا گر پس از حدس و گمان های فراوان، عنوان چهارمین استاندار سمنان در دولت روحانی و بیستمین آن در تاریخ انقلاب اسلامی را به خود گرفت.
کد خبر: ۶۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 12 December 2018

آشنا گر در پایان نشست صبح امروز هیئت دولت در تهران، رای اعتماد وزرا و اعضای کابینه دوازدهم را برای تصدی عنوان استاندار سمنان دریافت کرد تا چهارمین  استاندار سمنان در دولت های حسن روحانی لقب بگیرد.

 

پس از ابلاغ قانون بازنشستگی مدیران دولتی، شهاب الدین چاوشی در حالی که کمتر از یکسال بعنوان  استاندار سابق سمنان حضور داشت مجبور به استعفا شد تا به مدت کمتر از یکماه سعید ناجی معاون سیاسی و امنیتی وی، سرپرست استانداری باشد.

 

وی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز بوده و قبل از آن معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و چندین فرمانداری را نیز در کارنامه دارد که مهمترین آن ها فرمانداری ساوه به مدت دو سال بوده است.

 

آشناگر متولد ۱۳۳۸ خرم‌آباد لرستان است و در کارنامه دو بار سابقه شهردار شدن شهرداری ملایر و نهادند را نیز دارد اما مهمترین سمت وی «سرپرستی استانداری کردستان» است.

 

بخشدار ویسیان، بخشدار الشتر، فرمانداری شهرستان کوهدشت، فرمانداری ساوه، شهرداری ملایر، شهرداری نهاوند ، معاونت استانداری‌های کردستان و قزوین  و همچنین سرپرستی استانداری کردستان از جمله تجربه‌های اجرایی آشناگر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار